Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminotastic 2008 evalulering

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til alle medvirkende og deltagere i Aminotastic 2008.

Jeg havde selv en rigtig inspirerende dag, og har da også fået så mange klap på skulderen, at min rygsøjle snart gror skæv.

Hvis der skal være et Aminotastic 2009, skal nogen jo tage bolden op, og når de gør det, kunne de måske efterspørge nogle erfaringer.

Derfor vil jeg bede Aminotastic 2008-deltagere om at komme med konstruktiv evaluering.

mvh Hans

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:51

Hej Hans

Det er kun småting jeg har at sætte en finger på, alt i alt var det et rigtig fedt arrangement.

Pauserne mellem tingene var en anelse korte til at man lige kunne tisse af inden man skulle videre til det næste, og så kunne det have været praktisk med en oversigt over hvor der skete hvad hvornår og ikke bare hvornår der skete hvad.

Heldigvis var det ikke et større sted end det var til at overskue. Smile

Det var rart at der var kildevand og frugt og ikke sodavand, det satte jeg ihvertfald stor pris på, og så er det jo tilmed sundt.

Maden var også rigtig god til frokost, morgenmaden kan jeg dårligt udtale mig om da jeg havde spist hjemmefra.

Tidsmæssigt tror jeg placeringen var uheldig for folk fra andre dele af landet end Jylland, grundet den lange transporttid og den håbløse offentlige transport.

Der tror jeg et sted centralt i landet vil være bedre næste år, men det kommer naturligvis også an på hvem der tager tråden op næste år. - Jeg har allerede nævnt at jeg gerne vil kigge på mulighederne her i Århus.

Og så skal vi jo også have en Amino-sommerfest engang hen over sommeren, for det var fedt at få sat ansigt på mange af jer.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:53

... og jeg starter gerne selv.

Følgende er samlet op fra de kommentarer, folk har givet indtil nu:

• Navneskilte er en god idé - evt. både med amino-brugernavn og eget navn.
  • Kørselsvejledning er godt - især, hvis man lægger arrangementet på en adresse, som er usynlig for førende GPS-mærker.
  • En SEO-workshop bør deles i to- én for webshopejere og én for teknikere.

Følgende er mine egne tanker som arrangør:

• Det vil være klogt at arbejde med en sidste tilmeldingsfrist. Mange har ventet for længe med at melde sig til, hvilket giver lidt uro for arrangørerne. Da der kun var 30 overvejede vi at aflyse - nu blev vi så 70, hvilket ikke er prangende, men dog OK.
  • Ingen har klaget over prisen på 250,- + moms.
  • MadPack-konceptet skal markedsføres meget bevidst, hvis det skal anvendes - der var 0 tilmeldte på denne ordning.
  • Hvis man ikke gør det til en videnskab, er opgaven ikke så stor, som den ser ud udefra. Jeg har ikke talt det præcist op, men anslår at jeg har brugt 15-20 timer på forberedelserne.

mvh Hans

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:56

Anders Christensen:

Tidsmæssigt tror jeg placeringen var uheldig for folk fra andre dele af landet end Jylland, grundet den lange transporttid og den håbløse offentlige transport.

Der tror jeg et sted centralt i landet vil være bedre næste år, men det kommer naturligvis også an på hvem der tager tråden op næste år. - Jeg har allerede nævnt at jeg gerne vil kigge på mulighederne her i Århus.

Det har du helt sikkert ret i.
For mig var det afgørende, at det foregik i "min" ende af landet. Ellers ville jeg ikke have arrangeret.
Hvis vi skal holde gang i landets yderområder (undskyld Holstebro), må vi sørge for, at der også er aktiviteter herude.
Jeg er sikker på, at vi nemt kunne have 3-doblet deltagerantallet ved at lægge arrangementet i Århus - men det må andre bevise.

mvh Hans

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:58

Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation:

Det har du helt sikkert ret i.
For mig var det afgørende, at det foregik i "min" ende af landet. Ellers ville jeg ikke have arrangeret.
Hvis vi skal holde gang i landets yderområder (undskyld Holstebro), må vi sørge for, at der også er aktiviteter herude.
Jeg er sikker på, at vi nemt kunne have 3-doblet deltagerantallet ved at lægge arrangementet i Århus - men det må andre bevise.

mvh Hans

Det var heller ikke brok på nogen måde, jeg havde selv gjort det samme hvis det havde været der jeg boede - Og vi var jo en flok der fandt vej alligevel Smile

GPS'en kunne forøvrigt godt finde Energivej (som nupark er en sidevej til) fandt jeg ud af undervejs derop i går.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 14:58

Mange tak for en rigtig god dag til Aminotastic 2008. Det var rigtig fedt at få sat ansigt på nogle af de man kender fra Amino og håber I alle kom godt hjem - også jer der gik på pub-crawl senere Smile

Godt

• Lækker morgenmad og frokost (kaffen nåede jeg ikke at få)
  • Gode og interessante workshops
  • Gode foredragsholdere

Skidt

• Visse havde problemer med at finde NUpark, så kørselsvejledning/kort kunne være brugbart til næste gang
  • For lidt tid til egentlig networking.
  • Bedre kommunikation ud til de tilmeldte om muligheden for spisning/after party - evt. inddrage det i programmet, da snakken gik livligt ved de ca. 21 personer der deltog i spisningen hos Italia Holstebro.
  • Savnede navne på nogle af deltagerne. Et Amino-navneskilt kunne være godt eller et navneopråb i auditoriet.
  • Materiale fra foredragsholderne - evt. med links til noter og ressourcer på http://tastic.amino.dk efterfølgende.

Forslag til kommende foredrag/workshops

• Outsourcing, hvordan gør man og hvilke faldegruber er der?
  • Mødebooking og kold kanvas salg
  • Den første medarbejder - hvornår er det nødvendigt at ansætte medarbejdere og hvordan tackler man det rent praktisk (udover Martins gode foredrag om ekstern ledelse).

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 15:20

Hej :D

Jeg vil ikke sige så meget, da jeg ikke var med. Men grunden til at jeg ikke var med var også at det foregik i Jylland (længe leve dovenskaben), så et lille ønske kunne være at det lå mere centralt, evt i københavn eller på fyn. :)

Mvh.

Nikolaj Bomann Mertz 

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 16:50

Det lyder som om i havde et rigtig hyggelig arrangement, og jeg ærgrer mig stadig over at jeg ikke var med, men kunne desværre ikke få fri fra mit løn-slave job Sad 

Men vi ses forhåbentlig til en sommer-fest - jeg er ihvertfald klar :) 

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 17:37

Ja - faktisk er Århus en SUPER idé, fordi jyderne ikke har langt og Køvenhavnerne kan tage færgen og være der på to timer - den er jeg med på!

Det meste af det jeg vil sige er sagt, men jeg vil gerne foreslå, at der laves et foredrag eller en workshop der hedder "Nystartet eller lige ved og næsten, hvad skal jeg huske" - jeg tror den vil tiltrække mange kommende aminoer og boardluskere, som har brug for gode råd og et kærlligt spark i bagen.

Dernæst vil jeg foreslå at der laves mulighed for overnatning som et forsøg - jeg ville rigtig gerne have netværket mere og når man er "langt væk hjemmefra" så vil jeg hjem inden midnat hvis jeg ikke kan overnatte. Århus har jo masser af fine hoteller og vandrerhjem, som ikke koster det vilde og måske kan man lave en aftale med et hotel om konference og en god pris på overnatning for dem der vil det. Århus er en fed by og har mange tilbud og jeg kunne godt finde på at f.eks. gå i teatret eller biffen dagen efter, når jeg alligevel var der. Så lørdag i erhvervslivets tegn og så søndag i hyggens tegn.

En mentor ordning var måske en idé - man kan før AminoTastic skrive sig og til at være enten mentor eller mentoree - og vi kan så lave sådan en "speed-dating" session, hvor hver mentoree kan stille konkrete spørgsmål til en mentor i 15 minutter, hvorefter der skiftes. Efterfølgende kan mentors og mentorees selv tage initiativ til at mødes/samarbejde.

Mette

PS. "Centralt" er jo en subjektiv ting - så jeg tror ikke vi kan stille alle tilfredse - derfor er det smart at lægge det fast "midt i landet".

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 18:09

Fed dag!

Jeg savnede tid til "netværkning". Måske skal der arrangeres en form for speeddating allerede efter det første foredrag, så man i hvert fald komer i kontakt med nogen forskellige. Så kan man senere på dagen (eller måske aften - jeg kan forstå at vi gik glip af noget?Big Smile) selv udbygger bekendtskabet med de mest relevante kontakter. Ellers kommer man for nemt til at 'hænge ud' med de kontakter man allerede kender.

Navneskilte er en rigtig god ide - det var morsomt da vi præsenterede os selv i en workshop. Det hjalp ikke spor at der kom navne på, for mange har jo et andet navn på Amino... Stick out tongue

Umiddelbart manglede der workshops for den nystartede og for den garvede - men det var jo også en konsekvens af at Anettes økonomi-workshop og bestyrelses-workshoppen blev aflyst. De ville i hvet fald have været et par gode bud.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)