|
Tak til alle medvirkende og deltagere i Aminotastic 2008. Jeg havde selv en rigtig inspirerende dag, og har da også fået så mange klap på skulderen, at min rygsøjle snart gror skæv. Hvis der skal være et Aminotastic 2009, skal nogen jo tage bolden op, og når de gør det, kunne de måske efterspørge nogle erfaringer. Derfor vil jeg bede Aminotastic 2008-deltagere om at komme med konstruktiv evaluering.
mvh Hans
|
Hej Hans
Det er kun småting jeg har at sætte en finger på, alt i alt var det et rigtig fedt arrangement.
Pauserne mellem tingene var en anelse korte til at man lige kunne tisse af inden man skulle videre til det næste, og så kunne det have været praktisk med en oversigt over hvor der skete hvad hvornår og ikke bare hvornår der skete hvad.
Heldigvis var det ikke et større sted end det var til at overskue.
Det var rart at der var kildevand og frugt og ikke sodavand, det satte jeg ihvertfald stor pris på, og så er det jo tilmed sundt.
Maden var også rigtig god til frokost, morgenmaden kan jeg dårligt udtale mig om da jeg havde spist hjemmefra.
Tidsmæssigt tror jeg placeringen var uheldig for folk fra andre dele af landet end Jylland, grundet den lange transporttid og den håbløse offentlige transport.
Der tror jeg et sted centralt i landet vil være bedre næste år, men det kommer naturligvis også an på hvem der tager tråden op næste år. - Jeg har allerede nævnt at jeg gerne vil kigge på mulighederne her i Århus.
Og så skal vi jo også have en Amino-sommerfest engang hen over sommeren, for det var fedt at få sat ansigt på mange af jer.
Bliv gratis medlem