Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Formidling af ferielejligheder i Tyrkiet! - www.ap-ejendomme.dk

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 24. Apr 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

:) jeg er da glad for at jeg kunne besvare dine spørgsmål :D...

Mht. at skrive alle disse ting på hjemmesiden, er min grundholdning at jeg ikke er så glad for det - da det vil være en forfærdelig masse tekst, og jeg selv ville blive "skræmt" af så meget tekst.. der er noget negativt over lange forklaringer/salgstaler synes jeg!.

Denne slags info leverer jeg til potentielle kunder enten via mail, eller allerhelst ved personligt møde - for at vise dem hvem vi er og hvad vi står indefor. Den personlige kontakt er helt utrolig vigtig i en branche, der (som du selv nævner) i mange tilfælde sidestilles med brugtvognshandlere og andet godtfolk.

lidt irriterende at andre har opbygget dette ry om branchen, men jeg tager gerne kampen op mod den :)

mht. blog så synes jeg faktisk det er en RIGTIG god idé du kommer med der.. det kunne jeg sagtens forestille mig at lave indenfor kort tid.. mine evner som it-mand begrænser mig dog en smule i den henseende, men det skal jeg nok få klaret - der er jo mange kloge amino'er herinde :D

Tusind tak for din hjælp!

mvh.

Jakob Aaen

Tilmeldt 24. Apr 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

hej makano!

godt set med "DIVA" menupunktet... den er jeg for forblændet til selv at se.. takker :)

Billeder i kontakt er på vej :)

Tak for din hjælp :) den er guld værd :D

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)