Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Formidling af ferielejligheder i Tyrkiet! - www.ap-ejendomme.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 24. Apr 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle!

Jeg har netop lanceret www.ap-ejendomme.dk og vil rigtig gerne have lidt feedback på siden.....

hvad virker godt/tiltalende på Jer? hvad er kluntet og duer ikke?? og hvad er det generelle indtryk af siden/produktet??

Som stifter af virksomheden og med fuldt kendskab til alle detaljerne, kommer man jo hurtigt til at overse/udelade væsentlige ting.. og det vil jeg jo helst undgå inden mine kunder begynder at besøge siden..

På forhånd mange tak for hjælpen!

Jakob Aaen
Indehaver

AP Ejendomme
tlf.: +45 2627 4968
e-mail: ja@ap-ejendomme.dk
web: www.ap-ejendomme.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:07

Hej

Meget pæn side, jeg ville nok gøre flash animationen på forsiden mere enkel (uden de der mærkelige flader der animere frem og tilbage) den type animation var meget anvendt for 4-5 år siden, i dag fremstår det jo nærmest gammel dags Smile

Få evt.en rigtig flash designer til at lave dine animationer hvis du absolut ønsker det, vedkommende vil sikkert også kunne lave den dynamsik så du hele tiden kan skifte billederne i slideshowet på forsiden.

Men ellers en pæn side

Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 18:29

Hej Jakob

Flot og pænt design, men - se at få rettet de ferieboliger op på forsiden. Det virker ret sjusket i et ellers pænt design. 

Du er velkomme til at lægge et gratis banner ind på min nye portal family-shopping.dk

Den er stadig under opbygning men er brugbar. 

mvh Jørgen  

jfc
Tilmeldt 24. Apr 08
Skrevet kl. 22:47

for det første TUSIND tak fordi i gider bruge tid på at kigge på min hjemmeside! det er jeg rigtig taknemmelig for! det betyder vildt meget for mig at få Jeres hjælp!

Dem du siger der skal rettes op, er det billedet i nederste højre hjørne du der tænker på???

Igen... tusind tak for Jeres tid, betyder meget for mig og min virksomhed! :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:56

Hej.

Det er en pænt  site. Men det skiller sig på ingen måde ud. 

1) Jeg får ikke et ordentligt incitament til at vælge at bo i Ayas fremfor Alanya (ja der er mindre turistpræget end alanya, men til gengæld er transporten mere besværlig og sandsynligvis også dyrere) 

2) Hvorfor skal jeg handle med AP ejendomme og ikke en af de mange andre udbydere?
Igen så synes jeg ikke I skiller jer ud på nogen måde. Jeg savner også en ordentlig fornemmelse af tryghed ved jeres firma.

Husk at det I sælger, er meget mere end en lejlighed på 128kvm. I sælger tryghed, en anden livsstil og en anden kultur, en drøm etc. Det er nogle af de væsentlige budskaber I skal have kommunikeret ud til os blegfede danskere Stick out tongue 

Jeg har et par forslag til hvad jeg ville gøre anderledes:

1) Jeg ville få produceret en videopræsentation til forsiden. Hvor du eller din partner dukker op på skærmen og byder de nye besøgende velkomne. Det er vigtigt at I får skabt en tryghed hos den potentielle kunde, og det er videopræsentationer altså gode til. I kan ligeledes fortælle om alle herlighederne ved Ayas, DIVA Holiday etc.

2) De visuelle præsentationer af lejlighederne og hele resortet er efter min mening alt for ringe. Folk skal have lov til at opleve hvad det er de kan forvente at få for pengene. Dvs. bedre og flere billeder af lejlighederne. Evt. kombineret med en interaktiv plategning (nej det behøver ikke at være dyrt at få lavet), ideer til indretning (evt. vise lejligheden frem med skandinaviske møbler) og flere billeder af hele resortet. Og så ville jeg da bestemt også bruge stemningsbilleder. Børn der leger i poolen, grilaften, poolparties, folk der sidder og spiser i restauranten etc.

3) Google Maps.
Jeg ville også gøre meget mere ud af at vise området frem. pt. har i 3 billeder - inklusiv et kort - over området. Vis stranden frem, vis det shoppingcenter der er et billede af bedre frem, og fortæl hvad der er af muligheder for at shoppe. Storbyen Mersin - hvad kan man opleve her? Hvordan er den "ægte" del af tyrkiet som I refererer til?

4) Troværdighed
Brug kundeudtalelser, få evt. en udtalelse fra Borgmesteren som I er fotograferet sammen med. Nævn hvilke "troværdige samarbejdspartnere" I har, så folk selv kan vurdere om de mener de er troværdige. Er I medlem af nogen garantifond?

5) Besigtigelsesture:
I tilbyder folk at komme ned og se boligerne for 2995,- alt inklusiv. Det virker umiddelbart billgt. Det ville jeg gøre mere synligt.

Jeg ved der er en del arbejde i overstående forslag. Men det er hvad jeg ville gøre. Held og lykke med projektet.

Hilsen Morten 

Tilmeldt 19. Nov 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 12:46

Jeg har 3 "lidt" kritiske spørgsmål.... håber de kan besvares Big Smile :

- Siden hvornår har Alanya fået en lufthavn som vist på jeres kort?

- Hvor lang tid er den "samlet" transport tid hvis vi tager udgangspunkt i at man står i CPH lufthavn..... syntes der går lidt uden om dette, og hvordan får jeg en transport videre fra Adana Lufthavn... skal jeg leje en bil eller vælge noget halv-offentligt tranport?

- Ved godt at priserne er afg af etager (Jo højere op jo dyrere), og hvilken blok man bor i osv osv..... Men når jeg googler lidt, har jeg fundet nogle lejlighedere i samme kompleks. Prisen for en lejlighed i samme kalibre (Fuld havudsigt) er sat til salg som flg: (Euro omregnet fra kurs 7,46)

5 sal: (58.000 Euro) DKK 432.680.-

5. sal: (62.000 Euro) DKK 462.520.-

4. sal: (58.000 Euro) DKK 432.680.-

Jeg tror da nok der er en naturlig forklaring på jeres priser kontra den andes...... men kunne da smadre godt tænke mig at vide hvad jeres lejlighedere har ekstra at byde på i modsætning til jeres konkurrent??

Tilmeldt 24. Apr 08
Skrevet kl. 21:15

hej morten!

Tusind tak for at sætte tid af til at kigge mit site igennem!...

Jeg synes du har nogle fine pointer i det indlæg og nogle af dem dækker også ting vi pt. er igang med at få lavet.

1) Videopræsentation på forsiden - det er en ting jeg ikke selv har tænkt på, da jeg ofte synes denne slags virker lidt useriøst, hvis ikke det er lavet 100% proffesionelt! Hvilket jeg ikke umiddelbart har adgang til - men som du selv er inde på, er en sådan rigtig rigtig god hvis lavet rigtig og er klart en ting jeg vil tænke over og overveje at få produceret.

2) Billedmateriale - Den nuværende præsentation af billedmaterialet er ikke den endelige. (der er faktisk rigtig mange billeder - men de er alle samlet i ét galleri i billedarkivet hvorfor man typisk ikke vil komme til at se dem alle) - hvilket bliver lavet om således de er bedre opdelt i hvad der illustrerer lejlighederne, resortet, nærområdet, etc. Dette burde gøre gallerierne mere "spiselige" og dermed præsentable.

3) Google maps - Den mere dybdegående beskrivelse af hele området (ayas-by, mersin, forum mersin, de utallige historiske seværdigheder i området etc.) er igang med at blive udfærdiget, men for at sikre ægtheden af alt hvad vi skriver, bliver det udarbejdet i samarbejde med nogle af vore tyrkiske samarbejdspartnere der netop nu er igang med at kigge på vore udkast.) Som du selv skriver skal vi vise hvad det ægte tyrkiet er og ikke mindst kan byde på, og det for vi bedst vist frem ved, dels at have vores syn på det sammenholdt med de lokales syn på sagen.

5) Besigtigelsesture - dette punkt er for mig en todelt størrelse, idet det naturligvis er meget billigt! og dermed attraktivt, men omvendt er værdierne og grundlaget i virksomheden på ingen måde low-cost og jeg ønsker derfor heller ikke at associeres med dette... flere af konkurrenterne slår sig an på dette - men at købe en feriebolig i udlandet er virkelig en KÆMPE beslutning for de fleste og mange sætter pensionsopsparingen i dem, så derfor må vi på ingen måde illustrere discount.

Det blev en lang smøre, men det synes jeg dit grundige arbejde fortjener :)..

Mvh.

Jakob Aaen

Tilmeldt 24. Apr 08
Skrevet kl. 21:56

Hej Dennis!

Også en tak til dig for at bruge din tid, på at hjælpe mig med mit site! - det er virkelig værdifuldt for mig og min virksomhed!

1. - Lufthavnen i alanya har sådan set været færdig i nogle år, men de har haft problemer med længden på landingsbanen (da der ligger en stor bakke/bjerg for enden af lufthavnen), så der ikke har kunnet lande større fly i lufthavnen. Dette er imidlertid under udbedring og forventes klar i løbet af i år. Men denne lufthavn er forholdsvis irrelevant for købere af bolig i DIVA Holiday idet man her enten flyver til adana airport, eller for eksempel til cypern og tager færgen over derfra. (denne tur har jeg ikke selv prøvet, men det skulle være muligt).

2a - Det korte svar:Omkring 6,5 time alt i alt, fra Kastrup Lufthavn til man står på balkonen i DIVA Holiday.

2b . Det lange svar: Fra man boarder flyet i københavn tager det ca. 2 timer og 50 minutter til Istanbul med Tyrkish Airlines (del af star alliance), hvor servicen i øvrigt er i top, med ganske udemærket flymad, i forhold til andre flyselskaber.

Herefter er der et pitstop i Istandbul på cirka 1,5 time, hvor man lige kan få strukket benene, røget en smøg eller kigget lidt butikker i lufhavnen. Derefter flyver man cirka 1 time og 20 minutter (igen med Tyrkish Airlines) og så er man ankommet i Adana lufthavn.

Herfra vil man bliver hentet af en de ansatte i DIVA Holiday (3 helårs ansatte og yderligere 3 i højsæsonen) som bringer dig direkte til døren, hvilket tager cirka en time.
På den måde slipper du for at skulle tage offentlig transport eller give penge for en taxa.

3 - priser
Jeg vil starte med at slå fast at man fra 5 sal IKKE har fuld havudsigt.
Vores defination af fuld havudsigt er at vandlinjen på intet tidspunkt er spoleret af andre bygninger el.lign., hvilket netop gør sig gældende for lejlighederne på 5 sal, hvor en bygning fra et andet resort ligger lige midt i havudsigten og dermed spolerer udsigten. Denne bygning kigger med lige henover fra 6. etage og opefter, hvorfor vi kun formidler boliger herfra og op.

Google taler ikke altid sandt! - jeg ved ikke præcis fra hvilken hjemmeside du har fundet de nævnte priser, men i rigtig mange tilfælde viser det sig at disse billige lejligheder slet ikke er ledige og for den sags skyld slet ikke eksistere!..Men bare er sat på for at imponere med billige priser...men ring til dem og så har de ikke liiiige den lejlighed alligevel. Det er selvfølgelig ikke alle der er sådan, men eksemplerne herpå er talrige efterhånden, desværre! da det ødelægger en hel masse for os andre som bare vil tilbyde nogle drønlækre lejligheder til danskerne der har en drøm om en dejlig lejlighed i udlandet.

Jeg har sågar været ude for at en konkurrent havde en af vore lejligheder til salg på hans hjemmeside - hvilket for mig virker helt vanvittigt!!!.. men jeg har så sent som for 3 uger siden været nede og kigge til resortet og vores lejligheder står der endnu, og er ganske virkelige og klar til indflytning :)

Jeg håber det besvarede dine spørgsmål, hvis ikke må du bede om en uddybelse for den laver jeg gerne til dig - det er så drønspændende et produkt det her, så jeg kunne skrive lange romaner om det :)

mvh.

Jakob Aaen

Tilmeldt 19. Nov 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 22:19

Prøv at se hvor meget info du selv har skrevet som burde står på din site! Big Smile

Det kan kun gå for langsomt at lave disse ting.

Hvad med at sætte en Blog op omkring din site. Nu er ejendomsmægler branchen jo ikke ligefrem den mest troværdige du ved.... gør din site evt lidt mere levende med dine tanker, planer, om området osv osv...

Jeg fandt diverse oplysninger om din konkurrent her.

Du burde måske satse på lidt flere heste, da ejendomme i Tyrkiet er og bliver (ligesom de andre lande) et mode fænomen som kommer og går. Hvem køber mest lige nu feks.... Få siden oversat, også på Tyrkisk Wink

Held og lykke med projektet ellers....

Tilmeldt 22. Sep 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 22:27

En gennemgårende fin side.

Jeg synes menupunket "Diva holiday" skal kaldes noget andet. I ved jo præcis hvad det drejer sig om, men for en førstegangs besøgende er det ikke logisk at det er dér man kan læse om det I udbyder.

Under kontakt kunne I passende indsætte nogle billeder af Jer selv. Jeg synes altid det virker lidt mere troværdigt, og giver et ansigt på folkene bag siden.

Mvh. Kasper

Spar porto (åbner i nyt vindue) hvis du udsender mange fakturaer, rykkere eller salgsbreve

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)