Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino fylder 1 år i dag

Side 5 ud af 7 (67 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 02:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillyke m dagen :)

Selvom jeg på ingen måde har overrendt debatten, har jeg ofte smuglæst og fået gode råd den vej. Mit projekt er blevet sat på stand by lige nu pga økonomi ( sådan er det jo hehe) men jeg regner da bestemt med at komme ind og få flere gode råd når jeg går igang igen - og hvem ved måske give nogen gode råd når jeg engang selv ved lidt mere :)
Esme
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 07:28

Stort tillykke og supergodt gået Aminoer.

At Martin er fuld af gode ideer og lysende indfald, har jo været særdeles tydeligt de sidste 10 år, og det har han jo fået masser af kredit for - men det her forum, var sgu ikke blevet så super godt, hvis ikke det havde været for den altid saglige debat og de mange fantastiske gode indlæg og indspark, man altid finder - og kan få herinde. I er simpelthen for fede.............

Thumbs up herfra!

/Jonas Vestfalen

www.freelancejournalisten.dk

Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:12

''Skrig-hyl-hvin-og-små-lette-hop-på-stedet'' - et stort, og kun lidt forsinket tillykke herfra :).

Det er en skøn følelse at fejre sine succes''er - noget nogen har tendens til at glemme i jante-land. Det gælder heldigvis ikke her, og selv om jeg er ny, glæder jeg mig til at følge Amino fremover.

Jeg var til JCI''s forårskongres i går, og så først beskeden her til morgen. Har desværre ikke mulighed for at deltage på kongressen i morgen - ville ellers gerne høre dit indlæg, Martin!!!

GOD TUR til Ribe :).

De bedste hilsner,
Trine.

Fra Tune
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 09:32

tilykke

....med dejlig chokolade og kager til

Fra Tune
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 10:12

tillykke ja ved ikke lige hvad mere jeg skal finde på

heil to the king

Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 10:45
Tillykke med igår, Amino - gamle dreng :) Det er dejligt at se, at der er så mange iværksættere og "garvede" erhvervsfolk, der kan hjælpe hinanden gennem gode toner og i sød harmoni.

Lad os håbe, at Amino i mange år fortsat kan bidrage til, at mange flere iværksættere får et korkbælte om livet og bliver skubbet med strømmen.

Én for alle, og alle for én!

HURRA
dbh
s

CEO / Partner @ Deducta Online Marketing

Tilmeldt 25. May 05
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 10:52

Jeg giver et glas vin hvis nogen kommer forbi Nimes

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 11:21
Dato: 3/25/2006 10:12:18 AM
Forfatter: Domani

heil to the king

Shop smart, shop S-mart!

Anja
Fra København
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:58
Tillykke til alle Amino''er, her hersker virkelig en god stemning. Uden Martin ville stedet aldrig være blevet til, uden alle de ivrige Amino''er ville stedet aldrig leve.

Stort tillykke...Glæder mig til endnu et godt år i jeres virtuelle selskab :-)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 18:23
Tillykke tillykke! Rigtig flot, godt gået med så mange flittige iværksættere herinde, samlet på bare et år ;-)

En ting er sikkert - der er ikke flere regnskove tilbage i verden, hvis Amino skulle udgives på papir.

// Jesper Skov

Side 5 ud af 7 (67 indlæg)