Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino fylder 1 år i dag

Side 6 ud af 7 (67 indlæg)
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

"Som man råber i skoven får man svar"

Kære Martin Thorborg - tak til dig for den muntre stemning på Amino. Det er altid en fornøjelse at læse dine mundrette, glade og fremadgående indlæg. Tillykke!

helle

Bertram Kommunikation

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 19:27

Også et stort tillykke herfra!

For en gang skyld synes jeg, at tiden er gået langsommere end hvad jeg umiddelbart troede, da jeg næsten ikke kan forstå, at Amino "kun" fylder ét år - jeg føler det nemlig som jeg har været med på forum on/off i rigtig lang tid. Det skyldes nok, at der på det år er blevet skrevet rigtig mange interessante ting af nogle gode mennesker :)

Tillykke til Martin og til alle os andre!

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 20:16
Yo Martin og resten af Amino''erne

TILYKKE!!!

Amino er da blevet den bedste "iværksætterguide" overhovedet, og på så kort tid.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:30
Jeg er sgu meget rørt over alle lykønskningerne, tusind tak.
Der er en del interesse for hvad Amino skal udvikle sig til i fremtiden og det er jo et godt spørgsmål.
Først og fremmest skal det vi sammen har opbygget bevares. Jeg tror ikke på at ekstra smarte ting vil gøre udbyttet for os alle meget bedre.
Jeg har nogle ideer, men dem vil jeg ikke lufte lige nu. Det er ikke fordi det skal være så hemmeligt, men jeg kan ikke udføre dem nu og jeg kan godt lide at gå for mig selv og modne dem lidt.
Hvis i har ideer er i som altid velkommen til at lufte dem, inspiration er altid godt at få.

Endnu engang tak for alle de pæne ord, de varmer rigtig meget!

Dbh Martin
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 23:00
TAK, for dette vidunderlige forum!!!
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:33

Jeg vil øgså ønske tillykke med dagen.

Amino har bestydet meget for mig i opstarten af min virksomhed og gør det stadig,
derfor denne lille case.

Jeg er et par gange blevet ringet op af et universitet-center som er ved at lave et studie om iværksætter miljøet her i DK, da jeg havde svaret på en lang række spørgsmål og den søde interveiwer, sagde tak, sagde jeg:
Du manglede  et væsentligt spørgsmål! 
Hvor har du hentet mest hjæp, ideer og fundet det mest interessante for dig som iværksætter ???
Mit svar til dit studie vil så være " Amino"

Med håb om alt godt for fremtiden.

Jeppe

Tilmeldt 26. Mar 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:35
Tillykke med fødselsdagen. Jeg er anført som helt ny bruger, men det er selvfølgelig snyd! Under anden e-mailadresse og brugerprofil har jeg smugkigget på sitet flere gange. Man behøver jo heller ikke være storforbruger, for at have en mening - og min mening er, at Amino udfylder flere huller end blot de "sociale" og faglige (klart nødvendige) elementer. Sitet fungerer jo samtidig som en målbar organisme for iværksætterkulturen - og kors hvor sker der mange ting rundt omkring, og kors hvor ved og agerer politikere lidt i relation til vores hverdag.

På genkig.
Tilmeldt 18. Apr 05
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:56

Hej kære ven

Et rigtigt stort tillykke, hvor i finder tiden fra er stadigt uvist - måske et skjult "easteregg" i debatforaet. Hvordan finder man mere tid som iværksætter ? :-)

Hvor er det skønt at se, der har været så stor opbakning omkring Amino. Endnu engang lækkert at se et nyttigt værktøj fra dig og Henrik!

Det glæder at se så mange, som søger hjælp og inspiration også får det fra de flittige der svarer på indlæg - godt gået allesammen !

Keep on truckin''

/Stender
Tilmeldt 25. Oct 05
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:34

Stort tillykke herfra.

Det er godt gået.

Lad os se om vi kan få gang i samarbejdet i år 2

Stor hilsen

Morten
Tilmeldt 25. Oct 05
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:49
Tillykke til Amino, til Martinus - til os alle på AMINO!
Promote Amino alle steder... det gavner "holdet" ;-)

Agnes

Side 6 ud af 7 (67 indlæg)