Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til firma ???

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Glostrup
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lige give mit bud til projektet 

www.lejehuset.?? - alt under et tag

Tilmeldt 22. Apr 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:50

Hej alle

Det er nogle gode bud i er kommet med, lige nu hælder vi meget til easy rent, men som en af jer siger klinger det bedre med et dansk navn da det jo nok kun er i danmark vi kommer til at leje ting ud.

Lige i øjeblikket er vi igang med at kigge på ting vi skal have anskaffet som vi kan leje ud, hvis i har nogle ideer på ting/redskaber som man står og mangler en weekend men som man ikke gider gå ud at købe da man kun skal bruge det en dag vil vi da gerne høre fra jer, jo større udvalget er jo bedre :-)

Ting vi har lige nu:

Karaoke anlæg, fadølsanlæg, partytelt, campingvogn, telte, brændekløver, fræser, havetraktor, buskrydder, kantklipper, motorsav, havetromle, stubbefræser, cementblander, kompostkværn, trailer.

Mvh. Brian

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:55

Savner umiddelbart en plænelufter (vertikalskærer) - det er desværre nødvendigt at bruge sådan en fætter på mit græs én gang om året.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 15:47

Hvad med:

Lejende Let. (har ikke tjekket domæne)

Slogan: Har du ikke brug for det, så lej det (hos os.)

/Jacob 

Fra Holte
Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 44
Fra  Holte Malerfirma Skrevet kl. 00:11

Hej Aminoer.

Jeg synes også, at easy rent er et godt navn.

Men hvis du gerne vil have et dansk navn kunne lejetorvet (.dk er ledigt) måske være en ide (der er jo allerede andre internetvirksomheder, der hedder noget med torvet, så det er nemt at huske.)

Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:32

I kunne evt. gøre det muligt at leje havestole (alm. hvide plastikstole). De kunne lejes ud til forsamlinger, sammen med jeres partytelte.

Mvh

Samir

Tilmeldt 24. Apr 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 01:31

de ting du lægger op til er typisk ting man ikke lejer i ret lang tid, så hvad med et navn der afspejler dette??

Udlejningsfirmaer er der jo nok af, men ikke et som har alt i "hurtig og kort udlejning"

Den engelske: QuickRent (domæne er dog ikke ledigt og der kan opstå problemer med stavningen)

Du skriver også at I gerne vil dække MEGET bredt så hvad med en kort og præcis:

Lej-alt.dk - findes det, har vi det (her)

Det er et navn på få bogstaver og begrænser Jer ikke i nogen genre. sloganet er lidt plat, men hvorfor ikke snylte sig til lidt gratis genkendelse ved at bruge et slogan der minder om noget kendt. :D

Mht. produkter har jeg selv været igennem en totalrenovation af min lejlighed, og har gang på gang manglet et eller andet specialværktøj som ikke var en del af min samling - hvilket har betydet at end ikke en flyttekasse kan indeholde min værktøjssamling (næsten). Der ville det være fedt med et sted man hurtigt kunne leje en vinkelsliber, diamantskærer, slagboremaskine, fugtfjerner, tapetbord, måleapparater etc. Så kunne i evt. tilbyde køb af klinger, skiver, slibepapir etc. sammen med maskinerne og den vej igennem booste indtjeningen.

Hva kunne man ellers udleje? i disse grill-tider ville en røgvender jo være en succes :P

Det var hvad jeg kunne finde på lige nu og her...

Men umiddelbart en rigtig god idé :D

Held og Lykke!

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:18

Hej Brian

Synes i har fået en masse gode forslag og kan godt se ideén i at det var et dansk navn, men sidder alligevel med navnet

Rent 2 All 

Håber i finder i super godt navn... vi har selv lejet igennem Silvan, så synes det er en fin ide i har :o)

Mvh Maria

Fra Holstebro
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:05

Hvad med? " Lej til grønne fingre"

Fra Holte
Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 44
Fra  Holte Malerfirma Skrevet kl. 23:34