Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til firma ???

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Håber der er nogen som kan hjælpe os med et godt navn til vores firma, vi er 2 mand som har gået med tanken om at leje ting ud til folk, vi vil dække et bredt område, i første omgang bliver det feks maskiner til haven såsom fræser, stubfræser, brændekløver osv, vi har også ting til havefesten, såsom fadølsanlæg, partytelte, karaokeudstyr osv men målet er at få en masse flere ting til udlejning, ikke kun inden for de genre men indenfor alt der snart kan udlejes, men vi mangler et godt navn som dækker det, håber der er nogle herinde som har et godt forslag til et navn?

Og er der nogle som har nogle gode ideer til ting man kan leje ud, som man feks som privat person står og mangler en dag eller en weekend, så hører vi da også gerne om det.

Mvh. Brian

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 17:42

Hej Brian

I skal da hede Ud og lej - jem og fix er jo taget

Hilsen

Thomas

Fra Birkerød
Tilmeldt 20. Feb 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 19:19

Thomas A:

Hej Brian

I skal da hede Ud og lej - jem og fix er jo taget

Hilsen

Thomas

Det var da et gevaldigt godt navn til sådan et firma Yes

Venlig hilsen Grete F.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:38

Personligt synes jeg at "ud" danner nagative associationer og at "ud og lej" minder mig om noget man siger til sine børn når de er for aktive.

Hvad med:

RentEasy - Lej dit Grej.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:42

Der er selvfølgelig også klassikeren:

Dansk Udlejning

-eller noget lignende med DK f.eks.

Det giver lige dit firma dobbelt op på integritet og troværdighed.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:19

Hej

Hvad med Leje-huset?

Michael

Tilmeldt 22. Apr 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:07

Hejsa

Tak for alle jeres svar, der er kommet gode forslag og vi sidder lige og funderer over hvad vi skal vælge, men vi er stadig åbne for nye forslag.

Mvh.Brian

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:45

Hej Brian

Hvor langt er I med Jeres planer?

Jeg spørger forbi jeg har en service, jeg kalder leverandørFokus. Jeg finder leverandører af en masse forskellige services og nyanskaffelser. Nogle vil gerne selv undersøge markederne mens andre vil have hjælp til det. Min service er gratis for Jer - min indtjening kommer fra leverandørerne, som jeg får en henvisningsprovision fra, hvis henvisningen fører til en ordre. Jeg er ikke "i lommen" på nogen og forsøger at hjælpe mine klienter udfra kriterier fastsat af klienten. Hvis I har brug for fortrolighedserklæring, hvis I henvender Jer, er det en selvfølge...

Udover denne service har jeg et regnskabskontor, så hvis I mangler hjælp til at kigge budgetter igennem eller almindelige gode råd i opstarten, siger I bare til.

I kan fange mig på 61 28 83 84 eller skrive på fokus@mail.tele.dk

Michael Kousgaard

Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 14:15

Hej Brian,

Navn til en udlejning som har et udbud.... Hmmm Huh?  Hvad med jeres By's navn og så udlejning?

Eller navne som;

Have-lej.dk? - Vi har alt til haven, fra Fadølsanlæg til Motortrillebøre?

Held Og lykke.  

Sælg ikke det du ikke selv vil købe.
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 21:43

Easy Rent - Lej dit grej

En... Leje´ne lette løsning   

Legepladsen.dk har det meste - Det vi ikke har... har du ikke brug for - Så hvorfor spørge andre steder?

(Bare et sammendrag af tråden - jeg kan bedre lide dansk klingende navne men "Easy Rent" Lyder sq meget cool)

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)