Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis annoncering?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen.

Så er firmaet kommet op, men nogen som har nogle gode idéer til at få kunder ind på sitet?

Jeg bruger pt. adwords på de ord jeg mener er mest relevante for mit site.

Jeg er arrangør af fælles køb på nettet, www.BigBuy.dk, men indtil mit samarbejde med et større HIFI forum er kommet igang kunne jeg godt benytte mig af nogle fif til annoncering. Jeg forsøger at holde omkostningerne nede, ligeosm de fleste andre firmaer. 

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 20:19

Hejsa

Jeg tror du skal få lavet en knald god pressemeddelse, så du kan få noget omtale i lokal aviser. Du kan jo evt sende et tip ind til rabatten.dk, og håbe de bringer det :)

/ Torben 

Fra Hurup Thy
Tilmeldt 1. Apr 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 08:15
Du må få på plads flere produkter.

Du risikerer nu at man kommer en gang og aldrig kommer tilbage igen.
Fra Birkerød
Tilmeldt 20. Feb 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 08:25

millioneuroman:

Ikke forstået??

Venlig hilsen Grete F.

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Skrevet kl. 08:33

millioneuroman:

Den tror jeg heller ikke jeg er med på.
Pointen er at folk selv kan komme med forslag til produkter man kan lave fælles køb på.

Jeg har selvfølgelig planer om flere varer, dog var dette passende som opstarts "tilbud".
Der kommer også Philips, Panasonic, Pioneer osv. ind, og med tiden måske endda opvaskmaskiner og andre hvidevarer da der er stor avance på disse.

Jeg har selvfølgelig også allerede det setup planlagt som siden gerne skulle skifte over til om et år eller to hvis den begynder at blive kendt nok. Af gode grunde holder jeg den del af forretningsplanen for mig selv :)

Jeg er også i færd med at få lavet BigBuy.dk registreret som varemærke så ingen kan snuppe navnet til lign. virksomheder.

Fra Hurup Thy
Tilmeldt 1. Apr 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 08:34

Hvad er det du ikke forstår? Er norsk - så min dansk er måske ikke godt skrevet....

Når en ikke haver indhold på siden vil ingen komme tilbage til websiden. 

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Skrevet kl. 08:37

Nårh på den måde. :)

Så dit forslag er at jeg måske skulle lave afstemninger, login system og nyheder på forsiden måske?

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 08:38

Hej.

Idéen er rigtig god synes jeg. Ser frem til at der kommer mere gang i den (forhåbentlig)

Men.. 

"Lige nu på BigBuy.dk:

- Sony KDL W4000 (2 Tilmeldinger)
- Sony KDL X3500 (1 Tilmelding)

- Undersøgelse omkring interessen af Philips PFL9603D og PFL7603D"

Det kan godt være at jeg er lidt sløv, men jeg aner ikke hvad disse produkter kan? Jeg KUNNE google mig frem til det, men du kunne også skrive

"Philips PFL9603D LCD TV, Full HD, 42" m.v.", så er alle vist lidt mere med Smile

/Jacob 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 08:40

millioneuroman:
Når en ikke haver indhold på siden vil ingen komme tilbage til websiden. 

Mit gæt er at han mener at hvis der ikke kommer flere emner/produkter på siden, så vil folk ikke fatte interesse.. Men siden er jo kun lige skudt igang, så mon ikke der kommer mere på efterhånden?

/Jacob 

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Skrevet kl. 08:45

Jacob:

Det kan godt være at jeg er lidt sløv, men jeg aner ikke hvad disse produkter kan? Jeg KUNNE google mig frem til det, men du kunne også skrive

"Philips PFL9603D LCD TV, Full HD, 42" m.v.", så er alle vist lidt mere med Smile

Åh ja, de dovne danskere, dem glemte jeg at tage højde for Wink

Men en rigtig god idé, det sørger jeg for med det samme i aften.

Og ja vi er kun lige skudt igang, bliver det så stort som jeg håber og mit forum også bliver flittigt brugt, vil jeg nok få nogle nyhedsartkiler ind også.

Men tak for det Jacob, det er jo næsten åbenlyst at det bør være ud for varen, jeg havde bare ikke tænkt over det. Smile 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)