Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis annoncering?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steven

Har du overvejet at få pressen til at give dig gratis PR via pressemeddelelser? Min erfaring er, at en god pressemedelelse kan føre til langt mere opmærksomhed end selv en stor annoncekampagne ville gøre. Jeg er medlem af netværket Morgendagens Heltinder - da vi startede en lokalafdeling på Holbækegnen, skrev jeg en pressemeddelelse og sendte den til de lokale medier. Den førte i første omgang til

* 3 hovedartikler
* 2 radiointerviews
* diverse spinn off-artikler i de små lokalblade.

Oven i har den skaffet os medieopmærksomhed, der stadig varer: Det er nemt for Heltinder at få hul igennem til de lokale pressefolk, også i andre sammenhænge, fordi de kender netværket på forhånd. Når vi har brug for omtale af vores arrangementer, behøver jeg bare ringe op til en god journalist-kontakt, vi har fået, så er vi sikre på omtale.

Med andre ord: Få lavet en god pressemeddelelse, hvor din gode historie træder frem. Jeg hjælper dig gerne, hvis du har lyst til det. Ring på 6068 1939 eller send en  mail på Lise@TEKSTPERTEN.dk

Mange hilsner
Lise

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 11:06

Hej.

Nej det var ikke umiddelbart noget jeg havde overvejet, men jeg vil da undersøge det lidt nærmere.

Hvordan fungerer det? Sender man "bare" en artikel om sit firma til aviserne og ser om nogen af dem vil trykke den? 

Fra Hurup Thy
Tilmeldt 1. Apr 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:49

Ja - nå fanger den kun interessen til de der er interessert i musikkanlegg med masse fancy tall og bokstaver!

Definer hvem din målgruppe er og publiser 2-3 tilbud som fanger interessen til de forskellige kunder indenfor denne målgruppen. 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)