Hvilken stregkodelæser kan I anbefale? Den skal vel egentlig bare kunne tilsluttes en USB-port. Hvad koster såden en scanner og hvad er fordelen ved en dyr kontra en billigere.
Jeg regner med at lave et modul til min shop sådan at jeg kan scanne pakkelabelen ind og sende stregkoden i den mail, jeg i forvejen sender, når kundens vare er pakket og klar til afsendelse.
Har I iøvrigt nogen erfaring med om folk kan finde på at kontakte sig fordi de ikke kan T&T pakken? Her tænker jeg på at hvis jeg sender mailen / sender pakken klokken 15.00 så kan man først T&T på PostDK's hjemmeside engang hen omkring midnat, mener jeg det er.
Har I iøvrigt nogen erfaring med om folk kan finde på at kontakte sig fordi de ikke kan T&T pakken? Her tænker jeg på at hvis jeg sender mailen / sender pakken klokken 15.00 så kan man først T&T på PostDK's hjemmeside engang hen omkring midnat, mener jeg det er.
Hej,
Hvis du bare skriver i den e-mail, du sender til kunden med T&T-nummeret, at pakken først kan spores efter omkring kl. 22.00, så tror jeg heller ikke de vil kontakte dig, med spørgsmålet om hvorfor de ikke ser noget.
Det kan godt være det er kl. 22, jeg har egentlig aldrig kendt det tidspunkt, men du har ret, jeg kan skrive det i mailen i forbindelse med angivelse af T&T koden.
Jeg sender altid T&T-nummeret med, og jeg har endnu aldrig fået henvendelser om det.