Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har jeg mistet mit domæne ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 02:19
Hvor mange stjerner giver du? :
For 2 år siden købete domænet x via et dansk webhotel som registrerede domænet gennem joker.com

Jeg har mere end sovet i timen og har ikke opdaget at domænet udløb 28-feb-2006 (oprettet den 28-jan-2004) Den mail adresse jeg oplyste ved registrering har jeg ikke mere og har derfor ikke fået de mails, de måtte have sendt, for at advare mig.

Når jeg søger på MoveWork.com på Joker.com siger de at mit domæne er i en "REDEMPTIONPERIOD" men de vil ikke give mig lov til at genkøbe det. 

Siden var lagt ud på et webhotel hos wannafind, men nu altså ingen domæne.  Er der noget jeg kan gøre ?

Jeg har også x , stiller det mig lidt bedre i en eventuel tvist ? Bare et lille naivt håb.

Hold k... hvor er jeg træt af mig selv, sådan noget her burde ikke kunne ske, jeg ved det.
Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 03:05
Jeg mener du skal vente til domænet er slettet hos joker også købe det... men nu har du så dummet dig at alle har set domænet og nogle venter bare på at købe det for næsen af dig så de kan tjene lidt...

Jeg mener hvis man giver joker en go sjat penge vil de åbne den for dig igen...

Men brug GratisDNS næste gang
Så kan du osse betale for op til 10år svjh...
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 07:20
Redemption period er som udgangspunkt på 30 dage, hvor domænet er suspenderet, men udbyderen har mulighed for at gen-registrere det til registranten såfremt registranten ønsker det. Hos joker.com har de så vidt jeg husker tilmed en redemption periode der er udvidet med en grace periode på 30 dage, og der er altså derfor 60 dage i alt fra den dato hvor betalingen er udløbet.

Det er altså ikke umuligt for dig at få dit domænenavn tilbage, du skal bare kontakte joker.com, men samtidig må du forvente at skulle betale 100-150 USD (kan ikke helt huske hvor meget det er, men i den prisklasse) for det.

Alternativet er at vente og satse på at ingen andre prøver at registrere det, og så selv registrere det igen i starten af maj når det igen bliver ledigt til registrering.

GratisDNS er en fin service, jeg kan dog ikke se hvordan det ville have stillet dig anderledes i samme scenarie (svjv sender de ikke fysiske fakturaer eller rykkere, men tager jeg fejl?). GratisDNS benytter så vidt jeg husker også Joker.com som registrar til .com domæner.
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 08:17
Tag fat i wannafind og forklar dem situationen, så skal de nok hjælpe dig - det er jeg sikker på. Bare forklar dem, at du gerne vil fortsætte som kunde osv...

Kan nu heller ikke se fidusen i gratisdns? Du skal vel stadig eje domænet, og du kan også købe det for 10år gennem wannafind, dandomain, scannet, web10 osv...
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:21

Jeg vil STÆRKT anbefale Moniker.com til håndtering af internationale domæner. De har den mest uovertrufne service for professionelle brugere, inkl. automatisk fornyelse (som sikre mod det problem du her har haft), privacy domains (OGSÅ på .com!) osv.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)