Hej Kenneth Jeg kan helt ærligt ikke se problemet. Hvis en erhvervsdrivende køber en løsning til 200.000 kr, får leveret det aftalte og iøvrigt er glad for løsningen, hvori ligger problemet så? Man må som erhvervsdrivende altid gøre op med sig selv hvad man ønsker af en investering og hvad er parat til at betale for den. Skal man have bygget et hus uden at kende noget til byggeri hyrer man typisk en arkitekt til at styre processen og leverandørerne, men når det kommer til fx. hjemmesider vil man så ikke ofre det det koster at få en professionel til at styre processen. Fint nok, men så risikerer man også nemmere ikke af få den maksimale valuta for pengene. Forklar gerne hvordan du mener en smileyordning skulle kunne ændre på den grundlæggende problemstilling at ikke to firmaers krav til en hjemmeside er ens, og ikke to leverandørers tilbud vil være ens. Vi snakker ikke brandslukkere men meget komplekse løsninger. Hvad skulle udløse en sur smiley? Priser over 600 kr i timen? /Jesper |
Kenneth Boysen:Hvis alle i dette forum samtidig med en mening skulle redegøre for sit program/hjemmeside ja så bliver det i sin natur en meget lang debat.
Jeg er blot ret træt af at høre "Hvis noget lyder for billigt, så er det det også".
For I den sammenhæng skal man undgå det meste fri software. Jeg skulle nok ikke have bragt SALDI frem som eksempel, men benyttet WordPress, som jeg dog først fik tilføjet i anden efterredigering af indlægget. Du ville nok også reagere, hvis dit produkt automatisk skulle tages ud af vurdering pga. et veletableret udsagn, som umiddelbart lyder rigtigt.
Igen må jeg vise min tvivl, for i din signatur skriver du- Danmarks bedste flerbruger- og online-økonomisystem til mindre og mellemstore virksomheder i følge MitRegnskab.dk
SummaSummarum har fået en bedre placering, men er hverken et flerbruger- eller online-systemNu har jeg ikke brugt så megen tid på at studere mitregnskab.dk, men hvor mange andre flerbruger systemer er i blevet sat op i mod? Kun den ene?
Hvordan skal jeg som forbruger så kunne skelne? Nu skriver du jo at i er Danmarks bedste......men er det ikke bare en lovprisning af jeres eget program der kom på en anden plads ud af 3?
Jeg henviser jo netop, så læseren selv kan undersøge udsagnet, men det drejer sig om ni regnskabssystemer i alt, hvor af fem er flerbrugersystemer (Aesiras, e-conomic, Mamut Regnskab, Revilution, SALDI) og tre er webtjenester (e-conomic, Revilution og SALDI).
Så næstbedst af ni, bedst af fem og tre i to kategorier.
Og det er ikke os selv, som har lovprist det, men en række brugere, som har givet systemerne karakter efter den nye 12-skala.
Vi kommer jo ikke med udsagnet "Danmarks bedste ...", men "Danmarks bedste ... i følge MitRegnskab.dk".
De herligste hilsner