... og så have i mente at man nok ikke skal vælge de løsninger der lyder for godt til at være sandt - angående prisen.
Økonomisystemet SALDI er på MitRegnskab.dk blevet vurderet som det næstbedste regnskabssystem til små virksomheder - og det bedste, hvis man enten har brug for et webbaseret eller et til flere bruger.
SALDI kan frit hentes, installeres og bruges uden at betale en eneste krone.
SALDI kan benyttes som gratis webtjeneste, dog uden mulighed for flere samtidige brugere samt en begrænsning på antal posteringer per år - op til 2.000, hvis man linker tilbage til SALDI.
Lyder et gratis økonomisystem, som vurderes til at være det bedste af sin slags, for godt til at være sandt?
Jeg er ked af at høre, at I direkte går ud og fraråder folk, at benytte vores økonomisystem, blot fordi det lyder for godt til at være sandt.
Så det er ikke kun i toppen af prisniveauet, at det ikke altid passer med, at kvalitet og pris hænger sammen.
Fordelen, når det reelt er gratis, er, at det kan afprøves uden andre omkostninger end egen tid.
Nu ved jeg godt, at SALDI ikke direkte er hjemmesidebranchen. Men det kunne jo være, at der var nogen i hjemmesidebranchen, som benyttede sig af samme metode med at tilbyde en mindre tjeneste gratis samt mulighed for fuldt ud at installere egen løsning hjemme, da indtjeningen kommer, når gratisterne har brug for mere - enten ved at udvide til at benytte betalingstjenesten eller bede om at få udviklet ekstra funktionalitet som integration med andre systemer.
Sagde nogen WordPress?
PS til Kim F. Rasmussen: Langt de fleste IT-virksomheder afregnes der per påbegyndt time. Jeg benytter per påbegyndt kvarter med undtagelse af hastopgaver.
De herligste hilsner