Restparti af: |
Er det muligt at købe enkelte sko?
eventuelt, kan du sende billeder osv. af dine varer og modeller?
Restparti af: |
Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.
Er det muligt at købe enkelte sko? eventuelt, kan du sende billeder osv. af dine varer og modeller? |
hvad koster mini pc'erne? |
Hej...
Vi Hos Valodea har en del ca 1500 skjorte/bluse fra Emilio farve er sort,pink og grå, i ass srt og pris 30 kr pr stk eller gi et bud. hvis det er nået så skriv til linda.andersen@yahoo.dk hilsen Valodea din tøj dame i stubbekøbing. |
Vi har et stort parti af smykker & ure til salg. Restlageret er fra en smykkebutik som er idelt til videresalg både i butikker og kræmmermarkeder. 3000 smykker & ure i sølv, stål & titanium, mærker som Pierre Cardin, MEXX, Esprit, Tom Tailor, Jeep Mange af smykkerne ligger i æsker. Alle sølv smykker med stempel. Garanti for det ikke er kopi varer 880 modesmykker halskæder øreringe armbånd mange af varene har vejl udsalgspriser på helt op til 800 kr. gennemsnitlig udsalgspris er 150 kr stykket = omsætning på 582.000,00 kr. send mail på Bache@os.dk
|
Jeg har rest parti af golfudstyr Køller Jern Puttere Bags osv.
En del tøj, shorts, polo, strik, veste og få jakker i mærkerne Peak Performance, Abacus og Backtee
Golf Sko, af mærkerne Ecco og Footjoy |
Hej Henrik
Jeg har et stort parti udekøkkener i rustfri design. Er du intra kan jeg maile dig billeder og data Mvh tommy t_bech@ofir.dk / 28141737 |
Hej EagleGolfshop, Har du stadig golfudstyr evt. engros? Hilsen Larsen |
Hej, Du kan se mine produkter på: http://nicklas.vserver.dk/ skrive hvilke produkter og antal du et ønsker et tilbud på.
Nicklas Jørgensen |