Jimbo, Mit input; venture capital og busienss angels er guld værd, i de rigtige tilfælde – vel og mærke! Regnestykket er simplet; med de to variable, kapital og sparring, må du gøre op med dig selv og din forretning, hvor meget disse er af værdi, og hvor meget du vil betale for dette. Hvis venture og busienss angeles; hvor jeg 100% enig med Lejpvb, kan jeg anbefale at du kigger på Dansk Venture Capital www.dvca.dk i Danmark. Hvor du vil få tilført enegi iform af sparring, og hvis man har respekt for hinaden og ens kompetancer, er et partnerskab ofte nøglen til succes – som den gamle Will Rose sagde; “Success is not measured by how far you have come, but rather by the number of people you have brought with you!” Men omvnedt hvis du i dit regnestykke kommer frem til at du kun har bruge for kapital, så lån dog af banken til en rente der ligger langt langt under venturer og business angeles.
|
Hej Jimbo,
Ville høre om du har fundet en vej frem?
Står selv lidt i samme situation. Skal man lade andre træde til med penge & erfaring (investor/Angels/...), eller selv køre videre, og beholde fuld råderet over sit eget firma - og lave det man gerne vil..........