Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.by-number.com ønsker feedback

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Taulov, 7000 Fredericia
Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 115
Fra  GreenGrassValley Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Så har vi været i luften et stykke tid, og nu er tiden kommet til en gennemgang/revurdering af http://www.by-number.com/. Jeg håber I vil hjælpe lidt til med konstruktiv kritik, gode råd, gode forslag til forbedringere osv.

Jeg glæder mig til jeres kommentarSmile.

Altid fremad
Thomas

Thomas Brinch-Møller
www.BasicElements.dk - til hjem, event og konference

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 13:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas

Lækker side! Lækre farve og nice design. Kan godt se at det er en del af dit koncept, men hvis jeg skulle vælge mellem dine produkter, så tror jeg at jeg ville have svært ved at skelne forskel da de kun har et nr. Det er lidt svært at forklare, men jeg ville fortrække hvis der var lidt tekst udfor nummrene.

Jeg kunne også godt tænke mig at din "english" funktion kunne godt virke på alle sider når man først har trykket på English linket.

Skriv hvis jeg skal uddybe :D

Håber du kan bruge det til noget :D

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Odense SØ
Tilmeldt 23. Nov 07
Indlæg ialt: 35
Fra  Konfliktpartner.dk Skrevet kl. 13:30

Hej,

Tillykke med din nye shop.

Jeg synes, du skal skrive, hvad det er du sælger i den lange tekst, du har i teksfeltet. Det er en god ide at appelere til både tekst og billede.

Og så synes, jeg du skal arbejde lidt med teksten:  Kortere afsnit og mere kontant hvad i sælger og hvorfor. 

God vind

Mvh

Mvh. Eva Maria Knudsen

www.2hjem.dk - til forældre der bor hver for sig  

Tilmeldt 18. Jan 07
Fra  GreenGrassValley Skrevet kl. 10:30

Hej Nikbomann

Tak for dit feedback - det sætter jeg pris på.

Er det i den dropdown under produkter hvor du godt kunne tænke dig lidt mere tekst ud for #?

I forhold til english funktionen, så er vi igang med at sprog versionere hele siden - i første omgang til engelsk. Men vi sælger på nuværende tidspunkt ikke til udlandet, derfor er det kun den ene side med engelsk. Der er jo noget med handelsebetingelserne også skal laves om til at dække i udlandet - hvis du har nogle erfaringer med dette, hører jeg da gerne fra dig?

Altid fremad
Thomas

Thomas Brinch-Møller

Tilmeldt 18. Jan 07
Fra  GreenGrassValley Skrevet kl. 10:32

Hej EMKom

Tak for din feedbackSmile

Kan jeg ikke få dig til at uddybe hvor du mener jeg skal skrive hvad vi sælger - er det på forsiden?

Altid fremad...
Thomas

Thomas Brinch-Møller

Fra Odense SØ
Tilmeldt 23. Nov 07
Indlæg ialt: 35
Fra  Konfliktpartner.dk Skrevet kl. 11:16

hej Thomas,

ja, jeg vil bare gerne have at vide, hvad by number-serien er: fx:

"by-number.serien er norske lamper, fakler med farver elller lys til hverdag og fest. Lygterne designes af xx. Vi pakker dem ind som firmagaver med dit logo...." (som du kan se, ved jeg jo ikkehvad det er, og kan derfor ikke skrive teksten, men jeg tror du forstår, hvad jeg mener?)

Det vigtige er, at kunden i løbet af meget få sekunder, får en ide om, HVAD det er i sælger og HVORFOR i gør det.. Derfor er det en god ide at bruge både tekst og billeder til at fortælle det.

Hvis du ikke forstår hvad jeg mener, så skriv endelig igen :-)

fortsat god vind

Mvh. Eva Maria Knudsen

www.2hjem.dk - til forældre der bor hver for sig  

Fra Århus
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 14:43

Hej Thomas

Tillykke med dit site

I firefox sker der et eller andet underligt under #4 - dit designreddot logo springer op og flash flytter placering. Ved ikke om det kun er min browser der brokker sig. 

God visuel indikation af at noget bliver lagt i indkøbskurven.

Lækker indkøbskurv. fedt at man kan se varen

Generel god brug af flash. 

Mangler generelt "hand" ved mouseover på de grønne knapper 

Du ligger op til 1-2-3-4 købsproces ved visning af produkt, men du føre det ikke igennem ved fortsættelse (Gå til kassen)

Ville foretrække at info om produkt er på produktvisning (jeg har jo allerede klikke "mere info", så hvorfor klikke på "info" igen)

Godt nok er det en del af konceptet, men for mig virker det altså ikke godt at der i menuen udelukkende står numre, det er mere en irritation. Du kan evt. skrive  nummer og overskrift, så du ikke går på kompromis med dit koncept.

Ikke alle ved hvad faq er, eks. min mor. ;-) - og hun kunne være en potentiel kunde.

Det var alt for denne gang. held og lykke med shoppen.

René Lund Espensen, AROS IT partner
Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 14:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen Thomas

Ja, fx ville jeg synes det kunne være rart med et en lille tekst i Dropdown menuen. Du kunne bruge det du har på din forside, det ville være godt tror jeg :D

Jeg må indrømme at jeg ikke er så skrap til det med lovgivningen i udlandet. onlineparfume.dk sælger kun til Danmark.

Men hvis jeg var dig, så ville jeg lave et sæt regler som var gældende både i Danmark og eventuelle andre lande som du ønsker at sende til.

Gå bare ind på min side og kig på vores betingelser hvis du ønsker idéer. :D

MVH

Nikolaj Bomann Mertz 

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 18. Jan 07
Fra  GreenGrassValley Skrevet kl. 13:09

Tak for alle jeres feddbacksSmile

Vi vil gå i værkstedet, og kigge på jeres gode forslag.

Er der nogle der har nogle gode forslag til hvor vi evt. kunne placere nogle bannerreklamer - ala trendsales.dk bare for bolig og brugskunst?

Altid fremad...
Thomas

Thomas Brinch-Møller

Fra Holte
Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 44
Fra  Holte Malerfirma Skrevet kl. 14:34
Hej Thomas.Tilllykke med din nye shop.Designet er rigtig godtMen jeg synes, ligesom andre her på siden, at du bør skrive om, hvad du sælger- allerede på den første side man som kunde kommer ind på. Som siden er opbygget nu, varer det lige lidt, inden man som kunde opdager, at billederne nederst er varerne.Du kunne evt. gøre opmærksom på dette ved at skrive i teksten efter " præsentere produkterne i by-number serien", "som ses nederst på siden".Forholdsmæssigt er der brugt meget plads på "hurtig levering" i forhold til den egentlige præsentation af, hvad shoppen sælger. Skriv det kortere og brug mere plads til at oplyse om varerne.Desuden tror jeg, at det vil være en god ide, at du skriver prisen på produkterne samt vareinfo på samme side, hvor du præsenterer produkterne (under "produkter"), således at det bliver så enkelt og overskueligt som muligt for kunden at finde de relevante oplysninger. Du opnår derved også, at kunden muligvis bliver fristet af kombinationen produkt/pris uden først at være så interesseret i produktet, at han/hun søger yderligere info om vare og pris.Bannerreklamer kunne evt. placeres længst til højre på siden.Held og lykke fremover.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)