Hej Thomas. Jeg ville lige præcisere en ting, som jeg skrev vedrørende oplysning om priser. Det er, når man klikker på produkt foto nederst på siden, så ville det være rart med pris info på den side der kommer frem. |
Det er faktisk nogle ret flotte produkter du har i by number serien. Synd at brugervenlighed pisser en af, og ødelægger lysten til at købe, men det er du ved at ændre på.
Tekst er godt. Men husk at brug dine flotte billeder på en god måde.
Det første produkt(#2) irriterede mig at billederne skiftede inden jeg nåede at se dem, og at transitionen var så laaaaangsom. Jeg gider ikke se noget der fader, jeg vil se produktet. Billederne er super fede, og gav mig klart en lyst til at købe nogle af produkterne. Leg lidt mere med det visuelle.
#4, #5 og #7 gad jeg slet ikke kigge på. Det der optegning ødelagde det totalt for mig. Jeg gad slet ikke at vente på at optegningen var færdig før jeg gik væk igen.
Synd for billederne er skide flotte(da jeg gik tilbage for at studere dem nærmere).
Mange af dine billeder ser også ret grumsede ud. Som om de er forstørrede, eller i en forkert opløsning.
Du blander lidt imellem dansk og engelsk på det danske site. About, "wave goodbye to". Virker upersonligt for mig. Gør det personligt. sælg til mig, for dine produkter er for fede, og jeg vil købe dem. Men først skal jeg overbevises.
Held og lykke med det. Jeg tror at de bliver en success, så fremt at det sælges korrekt.