Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook annoncer

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen af jer der har erfaring med at indrykke annoncer på Facebook? (de dér små tekst-annoncer der sidder ude i siden og som man betaler for på samme vis som med google adwords)... Tænker om det er værd at prøve det eller spild af penge?

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 19:36

Hej.

Jeg har prøvet at opsætte et par stykker, og det fungerer udemærket - især fordi du kan targette dine annoncer så præcist, som du kan. De giver dig også mulighed for at betale enten ved PPC eller PPM, og det kan man også eksperimentere lidt med.

Jeg svarer gerne på uddybende spørgsmål.

God fornøjelse!

Tilmeldt 9. Jan 08
Skrevet kl. 19:46

Tak for svaret :-)

Har du fået nogle henvendelser på baggrund af disse annoncer (som du ved stammer derfra altså...)?

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 21:34

Ja. Eller - det skal lige siges, at det er siden www.radiomix.dk, jeg kørte kampagne for, hvor mit mål var en brugeroprettelse. Her var min konvertering på et klik ca. 7%, men det kunne helt sikkert forbedres, da siden ikke er specielt brugervenlig.

I længden kostede mine annoncer på Facebook faktisk en anelse mindre pr. konvertering end de gjorde på AdWords, så det kan jeg da ikke beklage. Smile

Tilmeldt 9. Jan 08
Skrevet kl. 19:48

Okay, det lyder da ikke så tosset...kunne være jo skulle prøve det :-)

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 22:24

Jeg oprettede en annonce for små 3 timer siden, og var allerede indenlaunch lidt imponeret over hvor præcist jeg kunne målrette annoncen.

Efter 3 timer har jeg haft dobbelt så mange besøgende på min side fra facebook, som jeg normalt har på en hel dag.

Når man så går ind i statistikken, bliver det rigtigt sjovt, for på mere end halvdelen af henvisningerne, kan jeg se profilen på den person som har klikket på min annonce.

Så må vi se hvad det kan generere af salg. Update følger.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:33

Hej Martin,

Valgte du så betaling pr. visning eller pr. klik, og hvordan er prisniveauet sammenlignet med Adwords, hvis du har erfaringer derfra?

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 23:41

Jeg eksperimenterede lidt, da jeg jo selvfølgelig ville have den billigste løsning.

Det endte faktisk - til min store overraskelse - at være pr. visning, der var den billigste. Men det skal så også siges, at jeg havde en god tekstforfatter på til at lave selve annoncen, så det kan ikke afvises at være derfor.

På PPC-programmet var klikprisen en anelse højrere på Facebook, men da min konvertering også var højere (pga. de nøje målrettede annoncer) var Facebook billigst i sidste ende Smile

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:54

Ikke for at hijacke denne tråd - men tjek engang Jeremy, der nok er bedre kendt som ShoeMoney. Han ved, hvad det handler om på nettet og på Facebook. Her giver han opskriften på en absolut skudsiiker metode til at tjene op til 1.000 $ på en time med Facebook: http://www.shoemoney.com/2008/03/31/making-100000-in-1-hour/

God fornøjelse!

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 00:11

He, det er god værkstedshumor fra Shoemoney. Og det gode er, at selv efter nogen har skrevet aprilsnar i kommentarerne, er der stadig andre, der skriver seriøse indlæg om, at lyden er forsvundet Smile 

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)