Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klik, men få klienter?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 7. Mar 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

Jeg er psykolog og annoncerer bl.a. via google. Jeg får masser af kliks, men desværre få nye klienter. Så jeg vil høre jer om I har ændringsforslag :-)

www.dittema.dk

Vh Ditte 

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 18:39

Hej Ditte

Jeg synes din side er pæn, troværdig og informativ. Det er ikke dér du skal fokusere dine kræfter i første omgang.

Min umiddelbare vurdering er derfor at du måske køber de forkerte ord. Jeg ved ikke hvilke søgeord du har købt, men jeg googlede 'psykologi', 'kognitiv teapi', 'parteapi', 'vægttab', 'hjælp med vægttab', 'selvværd', 'angst', 'coaching', 'kognitiv terapi og coaching', 'psykolog parterapi' og fandt dig først i den organiske (dvs. ikke-betalte) søgning på 'selvværd, vægttab, stress' som er en tekst jeg kopierede fra din hjemmeside. Jeg kunne altså slet ikke finde din annonce.

Du skriver at du "får masser af kliks" men er det på din Google faktura du aflæser det? Hvis du har købt de forkerte ord er det jo ligegyldigt med besøgende der leder efter noget andet.

Google har et gratis online værktøj, der hedder Google Analytics der sporer dine besøgendes adfærd på din hjemmeside og som kan kobles sammen med dine AdWords. Jeg har kun gennemgået koden i din hjemmeside overfladisk, men det ser ikke ud til du har et tilsvarende produkt, så hvis jeg var dig ville jeg få oprettet en Analytics konto og lagt brugersporing på din side (burde højst koste dig 1 times arbejde hos din CMS leverandør).

Herefter vil du have et bedre grundlag for at vurdere hvad der er galt - lige nu er der ingen der ved det :-)

Tilmeldt 7. Mar 08
Skrevet kl. 18:48

Hej Udvikler

Det er jeg glad for at du synes. Mht google har jeg valgt at rette det mod bestemte sider og har ikke valgt søgeord. Jeg har også haft annoncer på f.eks. Trendsales. Primært rettet mod vægttab.

Måske er det bare et område (altså vægttab) hvor jeg vil få mange nysgerrige klik- men uden reel købeinteresse?

Så jeg vil da helt klart få kigget på analytics- det kan vel være med til at besvare det sp?

vh Ditte 

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 19:31

Hej Ditte.

Jeg vender måske tingene lidt på hovedet, men jeg synes at du skal prøve at række ud og komme i dialog med dine besøgende.

Det kan være en lille artikel, hvor du skriver om selvværd og invitere dine læsere/besøgende til at komme med kommentarer til den. Det kan være små anonyme webinars, hvor man kan tilmelde sig en times session, hvor man anonymt sidder sammen med andre og reflekterer over selvværd eller andre emner.

For dig handler det jo i første omgang om at komme i dialog.

Jeg tror at dialogen med dine besøgende vil skabe en synergi, som vil skabe flere kunder til dig. 

Jeg synes at din hjemmeside er flot og enkelt  

Tilmeldt 7. Mar 08
Skrevet kl. 19:40

Hej Martin

Tak for dine indput

Jeg ville gerne have haft en blog med mulighed for at komme med kommentarer. Men min side er desværre lagt op så dét med kommentarerne ikke kan lade sig gøre. Men måske en blog under alle omstændigheder var en god idé? Under alle omstændigheder tænker jeg lidt i at få en blog på et relevant fora som ekspert. Så jeg kan henvise til den.

Hvad er webinars mere præcist? Jeg går ud fra at det er noget siminar på nettet? Hvordan fungerer det?

vh Ditte 

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 19:59

Hej Ditte

Jeg har sendt dig en mail - måske det vil være interessant at vi laver nogle forskellige former for samarbejde.

Du kan jo tænke lidt over det Smile

Birgit

Fra Munklinde, Ikast
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 23:28

DitteMA:

Hej Martin

Tak for dine indput

Jeg ville gerne have haft en blog med mulighed for at komme med kommentarer. Men min side er desværre lagt op så dét med kommentarerne ikke kan lade sig gøre. Men måske en blog under alle omstændigheder var en god idé? Under alle omstændigheder tænker jeg lidt i at få en blog på et relevant fora som ekspert. Så jeg kan henvise til den.

Hvad er webinars mere præcist? Jeg går ud fra at det er noget siminar på nettet? Hvordan fungerer det?

vh Ditte 

Jeg følger også lige med her, for webinars er også et nyt ord for mig. Men I har fanget min opmærksomhed.

Så fortæl endelig Martin

/skou

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 07:06

Hej med jer begge.

Webinars handler om at kunne mødes online via Internettet enten via chat, voIP eller via videoteknologi. Her vil værten som sagt kunne kommunikere via de omtalte teknologier, men også benytte sig af grafiske virkemidler såsom forevisning af powerpoints, word, billeder etc.

Webinars vil selvfølgelig aldrig kunne erstatte personlige møder, men det gælder om at komme i dialog og skabe relationer med de besøgende. Og disse relationer skal så styrkes og blive til en tillid, som vil få den besøgende til at købe jeres ekspertise.

Det andet lidt specielle er, at anonymitet formentlig kan være et ønske, som den besøgende sagtens kan få opfyldt gennem webinars, og så senere hen give sig til kende og få hjælp.

Med hensyn til software, så findes der flere forskellige udbydere

Det lidt specielle ved min virksomhed er, at jeg ikke vil have folk til at se deres e-forretning som en fuldautomatisk virksomhed, hvor besøgende og kunder er IP-adresser set gennem Analytics og ordrerne helt af sig selv tikker ind på mailen.

Det gør kun ca. 2 % de andre 98 % forsvinder uden at vi fik spurgt hvorfor?

Det er det jeg gerne vil have e-business folk til at finde svaret på....hvorfor 98 % forsvinder fra hjemmesiden uden at gennemføre en handel, ordre eller kontakt.   

Jeg vil gerne have at vi virtuelt rækker ud mod de besøgende, får skabt en dialog, får skabt en relation og hvis kundens behov og produktet passer sammen - får skabt et salg.
Sideeeffekten er selvfølgelig, at vi gennem dialogen finder årsager til, hvorfor nogle besøgende forsvinder fra hjemmesiden.

Hæ hæ det var så lidt reklame for min virksomhed.

Da jeg er interesseret i flere referencer vil jeg gerne hjælpe jer igang uden beregning - hvis det har interesse. skriv en e-mail, så kan vi kigge på det.

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Skrevet kl. 08:35

DitteMA:
Det er jeg glad for at du synes. Mht google har jeg valgt at rette det mod bestemte sider og har ikke valgt søgeord. Jeg har også haft annoncer på f.eks. Trendsales. Primært rettet mod vægttab.

Måske er det bare et område (altså vægttab) hvor jeg vil få mange nysgerrige klik- men uden reel købeinteresse?

Så jeg vil da helt klart få kigget på analytics- det kan vel være med til at besvare det sp?

Hej Ditte.

Jeg er ikke klar over hvad du mener med at du ikke har valgt bestemte søgeord. Du har vel valgt nogle ord hos Google der skal 'tricke' visning af din annonce for vægttab. Det er fint at vælge en specifik side (landing page) der har sammenhængen med den konkrete annonce.

Jeg har intet at udsætte på din vægttabsside, bortset fra at jeg som læser gerne vil vide.

• Hvor mange timer (dvs. penge) skal jeg bruge før det virker
  • At det begynder at virke efter første gang (og at jeg jo har en gratis prøvetime som du reklammerer for på forsiden)
  • En opfordring til at tage kontakt til dig lige nu hvor jeg har læst om emnet (ring/skriv spørgsmål, bestil en tid) og så at jeg kan se din telefon- og mail eller der linkes dertil.

Er det trendsales.dk du har haft en annonce på? Jeg har lige været forbi og har svært ved at forestille mig den overvægtige person, der er på udkig efter second hand mødetøj på trendsales, klikker på din reklame og ender med at bestille tid til psykolog. Så finder jeg det mere nærliggende at pigen i 20'erne efter den x'ne afvisning på f.eks. dating.dk er parat til at benytte dine ydelser, hvilket også er en målgruppe der matcher dine referencer.  Men jeg ved mere om it end om markedsføring, så tag det blot som min umiddelbare indskydelse.

Men jeg synes du skal få sat Analytics på din side, da det er en forudsætning lære noget om brugernes adfærd, ændre nogle ting og måle resultaterne.Spørg også de kunder du får om hvorfor de enete med at tage kontakt og målret din markedsføring mod flere af samme slags.

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Skrevet kl. 08:56

Martin Kragh:
Hæ hæ det var så lidt reklame for min virksomhed.

Da jeg er interesseret i flere referencer vil jeg gerne hjælpe jer igang uden beregning - hvis det har interesse. skriv en e-mail, så kan vi kigge på det.

Hej Martin

Det er jo pænt af dig du vil hjælpe Ditte og Birgit i gang gratis, men så vidt jeg kan se koster chat-softwaren penge hvis man ønsker at benytte den længere end 30 dage og hvordan/hvorfor skulle chat-funktionaliteten ændre på alle de besøgende der forlader siden igen?

Jeg kan i øvrigt se, at du ikke har chat på din egen side men til gengæld har Google Analytics. Vil du ikke i dialog med os 98% der bare kigger forbi? Du spurgte aldrig mig hvorfor jeg forlod siden igen :-)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)