Kære Amino'er Jeg er psykolog og annoncerer bl.a. via google. Jeg får masser af kliks, men desværre få nye klienter. Så jeg vil høre jer om I har ændringsforslag :-) www.dittema.dk Vh Ditte
|
Hej Ditte
Jeg synes din side er pæn, troværdig og informativ. Det er ikke dér du skal fokusere dine kræfter i første omgang.
Min umiddelbare vurdering er derfor at du måske køber de forkerte ord. Jeg ved ikke hvilke søgeord du har købt, men jeg googlede 'psykologi', 'kognitiv teapi', 'parteapi', 'vægttab', 'hjælp med vægttab', 'selvværd', 'angst', 'coaching', 'kognitiv terapi og coaching', 'psykolog parterapi' og fandt dig først i den organiske (dvs. ikke-betalte) søgning på 'selvværd, vægttab, stress' som er en tekst jeg kopierede fra din hjemmeside. Jeg kunne altså slet ikke finde din annonce.
Du skriver at du "får masser af kliks" men er det på din Google faktura du aflæser det? Hvis du har købt de forkerte ord er det jo ligegyldigt med besøgende der leder efter noget andet.
Google har et gratis online værktøj, der hedder Google Analytics der sporer dine besøgendes adfærd på din hjemmeside og som kan kobles sammen med dine AdWords. Jeg har kun gennemgået koden i din hjemmeside overfladisk, men det ser ikke ud til du har et tilsvarende produkt, så hvis jeg var dig ville jeg få oprettet en Analytics konto og lagt brugersporing på din side (burde højst koste dig 1 times arbejde hos din CMS leverandør).
Herefter vil du have et bedre grundlag for at vurdere hvad der er galt - lige nu er der ingen der ved det :-)