Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Invandrertosse amok på Youtube

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1302
Fra  Conseo Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Boysen:
men så var den heller ikke blevet taget op af 180grader.dk og viderebragt hertil...eller?

Det var den sikkert ikke. Men man skal huske på at den unge mand selv har lagt videon på Youtube, fordi han syntes at politiet behandler ham uretfærdigt, men jeg syntes tværtimod at politiet agere professionelt. Og det er det der er pointen i det hele.

Man kan så diskutere om det er upassende at overskriften er "invandrertosse amok på youtube"?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:23

Det er da sindsygt, at han har lagt det ud... selv efter situationen, tror han stadig at det er ham, der er den forulempede. 

Jeg synes det er tankevækkende, at fyren udviser en form for mentalitet som de færreste ville kunne udenfor en gruppe. Jeg har mødt mange skøre mennesker, men de fleste plejer at være fornuftige at snakke, med hvis de er uden den gruppe de normalt er i og man bare snakker på tomandshånd (tænker ikke specielt på invandrer her og heller ikke voldelig adfærd). 

Jeg forstår slet ikke at politiet tør stå og gennemrode hans bil med ryggen til ham og pistolen lige til at snuppe, når han er så kørt op i en spids. 

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 11:40

Nu var denne person jo ret ekstrem i sin opførsel, men tilgengæld ved jeg godt hvor noget af det kommer fra. Jeg har familiemedlemmer der er vokset op i Danmark er helt danske i sprog og opførsel, men som pga. deres fars herkomst er mørklødede. De har ikke tal på hvor mange gange de er blevet stoppet af politiet uden de har gjort noget. Specielt en historie (som dog er i tyskland) husker jeg tydeligt. De har været nede og hente en BMW 850 i Tyskland og kører tilbage til Danmark med den i pisseregnvejr, de bliver stoppet af det tyske politi som gennemsøger deres bil med hunde, det hvide læder havde våde beskidte spor overalt, og politiets svar på svineriet (på trods af de intet havde gjort andet end have den forkerte hudfarve) var at de bare skulle være glade for at de ikke kom med på stationen.

Jeg har selv været ude og køre som passager med dem her i Danmark og set hvordan en politivogn der kørte den anden vej, pludselig vendte om og stoppede os. Som min fætter påpegede at de ville gøre da han så de kørte forbi. Jeg har selv kørt bil siden jeg var 18, og har ikke selv og kender heller ikke nogen danskere som bare er blevet stoppet uden grund. Så, jeg forstår som sagt godt hvor den grundlæggende irritation kan komme fra.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 11:49

Det er vel nok fordi mange store fæle krimminelle drenge leger meget med de store mørke BMW og at der for politiet næsten altid er fangst, når de stopper disse biler.. 

Hvis de samme personer kørte rundt i små Citroen CV 2, ville de næppe være værd at standse..

Så er du kriminel, lad den store BMW stå hjemme i varmen og sus rundt i små normale anonyme biler.

mvh   Geeked

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:01

Jesper Jørgensen:
Alene ud fra overskriften valgte jeg ikke at se videoen, fordi jeg ikke gider blive en del af en gang"dem og os". Der må være andre fora der er bedre til dette en Amino.

/Jesper

Helt enig Jesper! Jeg synes virkelig Amino er ved at udvikle sig i en meget uheldig retning med den her type indlæg. Fy for satan siger jeg bare - held og lykke til med jeres små liv.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Fra  Conseo Skrevet kl. 12:27

Mikkel deMib Svendsen:

Jesper Jørgensen:
Alene ud fra overskriften valgte jeg ikke at se videoen, fordi jeg ikke gider blive en del af en gang"dem og os". Der må være andre fora der er bedre til dette en Amino.

/Jesper

Helt enig Jesper! Jeg synes virkelig Amino er ved at udvikle sig i en meget uheldig retning med den her type indlæg. Fy for satan siger jeg bare - held og lykke til med jeres små liv.

Det her er en "cafe" på Amino, hvor vi kan sidde og sludre om dit og dat.

Det sjove ved dette er at hvis det havde været en blegfed jyde der havet lavet denne video og offentligjort den på youtube, så havde I sikkert syntes at den havde været sjov, og ment at manden da måtte være idiot.

Men fordi manden har invandrer baggrund, så er det pludselig tabu? og diskussionen drejer over imod "dem" og "os". Dette har aldrig været hensigten. Jeg postede dette indlæg, fordi det er den slags ting man smalltalker om på en "cafe".

Bryder i jer ikke om snakken, så lad være at blande jer i samtalen.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:35

> Det her er en "cafe" på Amino, hvor vi kan sidde og sludre om dit og dat.

Ja, og det betyder også at vi har ret til at pointere, når du kører frem med en tåbelig retorik.

Og det betyder ikke, at vi stiltigende vil finde os I, at Amino langsomt bevæger sig i retning at EB's debatsider og dermed bliver et sted der alene er til at holde ud for hjernedøde tosser med meget små liv, og endnu mindre hjerner

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 13:07

jesperFG:
Jeg har selv kørt bil siden jeg var 18, og har ikke selv og kender heller ikke nogen danskere som bare er blevet stoppet uden grund.

Jeg er blevet stoppet mindst seks gange "uden grund" - forstået sådan, at jeg ikke har fået bøde, påtale eller andet; men det er vel en del af politiets opgave at undersøge om folk kører med narko, smuglervarer, stjålne ting, berusede m.m. og det er vel en grund.

Seneste gang synes jeg var underholdende. Jeg kørte og hørte Orientering på P1*, jeg havde en halvdrukket 1.5 liters cola på passagersædet og så blev jeg bedt om at puste i alkometer... som også viste 0,0,0  Smile

* Jeg er ikke over 40 år, som er P1's målgruppe, og Orientering er ikke et festligt radioprogram, men tør tale, dette er medvirkende til jeg synes den del var sjov.

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 13:15

Jeg er da bestemt blevet stoppet i generelle raziaer - dem kan man jo ikke undgå. Har blandt andet måtte puste i alkometeret kl. 8 en søndag morgen, med kone, lille baby og svigermor og bilen fyldt af sodavand. Jeg var på vej til min datters barnedåb :)

Men hvad der kan pine mig er da at jeg næsten er i P1's målgruppe nu...  hvem havde nogensinde troet det - jeg kommer sgu til at savne P3 :)

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Fra  Conseo Skrevet kl. 13:34

Mikkel deMib Svendsen:
hjernedøde tosser med meget små liv, og endnu mindre hjerner

Hvem er det du hentyder til her?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)