Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Invandrertosse amok på Youtube

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1302
Fra  Conseo Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:06

Hjernedøde er der mange af og ligrefrem at filme sin egen er endnu mere tåbeligt..

Men det virker noget pjattet og planlagt.

mvh   Geeked

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 14:59

Jeg fik ikke helt fat i :

Det der måleapparat der viste 0,0,0 var det et alkometer eller en IQ-tester ?

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 15:59

John J:

Jeg fik ikke helt fat i :

Det der måleapparat der viste 0,0,0 var det et alkometer eller en IQ-tester ?

Big Smile

Synes virkelig at vi i Danmark kan være stolte over vores politi.
De gør et fantastisk stykke arbejde!
Professionelle og gearet til alle situationer.

Tak for det. 

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 16:08

Indvandrer der render rundt og smågriner samtidigt med at munden løber galop, alt imedens politiet tager manden med sindsro, viser at vi kan være stolte af Danmarks Politi..

Var det sket i den unges hjemland, hvad mon så der ville være sket med ham?

Det ville aldrig være forekommet andre steder i den unges oprindelige hjemland, for der ville sandsynligvis være blevet uddelt tørre tæsk til ham for at lave grin, uagtet man syntes det var sjov eller ej og mobilen ville sandsynligvis være knust under en støvle..

Ja, hurra for vores besindige politifolk som udnyttes af uopdragne unge mennesker.

Sjov eller ej...........No

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:17

Jeg syntes egentlig bare det er endnu et eksempel på hvordan, vi elsker at hive situationer frem der viser skøre/dumme/tossede/fjollede invandrere. 

Jeg har set denne ligge i mange forskellige forummer nu og er meget populært kommenteret, mest med rasistiske tilsvininger.

Jeg tvivler stærkt på at den var lige så populær hvis det bare var Jens, født i Danmark og med danske forældre. Nej for det er så fedt når det er invandrere og jo flere jo bedre....jo mere de fremstilles jo mere kan vi generalisere og sige "se hvad sagde vi" det er "dem" og "os".

Derfor er mit ønske at vi lader disse ting ligge!!!

Og til pointen af mit indlæg. 

Alle kan jo se at det manden laver er forkert, han er presset/skør/mærkeligt ET ELLER ANDET..... jeg ved det ikke. Men PROBLEMET er at hans religion/hudfarve drages ind i historien, ligesom at overskriften her hedder  "Invandrertosse amok på Youtube"

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 16:47

Langt hen ad vejen enig Kenneth. Alene ud fra overskriften valgte jeg ikke at se videoen, fordi jeg ikke gider blive en del af en gang"dem og os". Der må være andre fora der er bedre til dette en Amino.

/Jesper

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 16:54

Manden har et problem eller må være på et eller andet, i hvertfald ser betjentene ud til at finde ham rimelig belastende.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1302
Fra  Conseo Skrevet kl. 22:10

Dette har ikke noget at gøre med "dem" og "os".
Videoen er interessant fordi den viser politikfolk udføre et ordentligt stykke arbejde, uden at lade sig provokere af den unge mand (invandrer eller ej).

Overskriften er taget fra det originale indlæg fra 180grader.dk og er ikke for at være racistisk. Havde det været en Jens fra Jylland havde den sikkert hedet jydetosse amok på Youtube?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:14

ja selvfølgelig havde den heddet det....men så var den heller ikke blevet taget op af 180grader.dk og viderebragt hertil...eller?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)