Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervscentralen.dk/nationalregisteret.dk

Side 11 ud af 12 (111 indlæg)
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :
OK

14) Hvad brugte Ì optagelsen af kontrosamtalen til?

15) Hvor mange folk skal en god sælger ringe til for at få en på krogen (cirka)?

16) Jeg har engang overhørt en samtale, hvor en fupannoncesælger brugte denne
vending: "Tror du at du kan håndtere så mange ordrer?" (underforstået: dem kunden ville få ved at tegne en annonce). Brugte du også den?
Tilmeldt 17. Sep 06
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
har samlet dine spørgsmål og svar i ** spørgsmål / svar - tips / trix **
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :
God idé, jeg poster nogle flere spørgsmål senere i den tråd.
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja jeg kender også til dem og deres ubehagelige fremgangsmåde. De påstår man har sagt ja til deres fuldstændige vilde priser. Jeg var så dum at betale et beløb for at slippe for resten, men regningerne bliver vedmed at vælte ind og nu en inkassso. Ligeledes har jeg læst mig til at de opererer sammen med andre firma navne og på den måde kan de rigtig trække dig rundt i manegen indtil du ikke længre ved hvad ben du skal stå på. Jeg blev også nærmest truet i telefonen, på den måde at hvis jeg ikke betalte den regning ville beløbet blive tre gange større. Yderligere kan jeg ikke finde mit lille hobby firma på nettet - så hvad har jeg betalt for.??

 

Yderligere kan jeg nævne IT Fagregistret og Dansk Tele Support som også mener at jeg skylder dem noget. Min fornemmelse er at det er samme person som står for disse firmaer.

 

Jeg søger pt. en god advokat som kender til disse sager. Er der andre der vil stå frem vil sagen naturligvis blive billigere og vi vil stå stærkere. Dette firma har snydt og bedraget mange indtil vidre. Lad os stå sammen og få lukket den form for virksomhed og lad os gøre ministeriet klar over den manglende lovgivning på dette område. Det ender jo med at man må gå fra hus og hjem.

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Laila,

Du skal ikke lade dem spille langhårede....! Truer de dig, så truer du bare tilbage - det gjorde jeg. Og det virker ;)
Måske også fordi jeg har en hæs og mellemøstlig stemme... he he

Sådanne typer... De skal bare have den tilbage på præcis samme måde, som de selv giver til andre. I virkeligheden er det en bunke 18-24 årige knægte, der tror de er succesfulde ved at ringe og sælge en elendige vare. Der er ikke noget være bange, det er nogle små drengerøve.

Så Laila... Enten giver du dem tilbage af samme skuffe, evt. sig du vil mødes med dem og afklare det, eller ring til forbrugerstyrelsem. Tro mig... De vil aldrig mødes med dig!
Tilmeldt 26. Feb 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mattias,

 

Jeg har lige haft den samme oplevelse at en Sara Nielsen fra Erhvervscentralen ringede mig op og tilbød mig at "opdatere" mit service der var blevet oprettet sidste, hvilket er noget jeg AÆDRIG har oprettet... Her handlede det om 1992 kr.

 

MEGET MYSTISK

Tilmeldt 15. Mar 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mathias. (og alle andre for dette budskab skal spredes)  !!!!!!!

Jeg har arbejdet for Dansk teletjeneste AS (ERHVERVSCENTRALEN.DK)

Jeg har snydt rigtig mange mennesker for rigtig mange penge men det endte med at jeg selv blev snydt af omtalte firma.

ALT hvad der har med dem at gøre, skal i allesammen holde jer langt væk fra.

Sku det ske at i bliver ringet op af en tlf sælger som med den berømte (berygtede) salgstale, får jer til at sige ja til noget skal i bare se bort fra de regninger de sender jer, og tro mig, de vil ringe og rykke for pengene rigtig rigtig mange gange. Bare nægt alt og sig at den skal annuleres. Så vil lille frøken Julie østbjær ringe og beklage misforståelsen og foreslå at i slår halv skade, men også der nægter i!!!!!!!!! I er ikke bundet t nogen "aftale" da det er fusk og de får folk til at sige ja til noget de tror er noget helt andet.

 

BETAL IKKE NOGET TIL DEM LIGEMEGET HVAD!!!!!!!!!

 

Direkør Mark Thorsen

Salgs Direktør Thomas Bjerkan

 

Ja, de to gutter lever livet fedt, for de penge i som godtroende mennesker ryger i fælden til at betale, og alle de mange penge de snyder deres ansatte for.

Skal vi ikke en gang for alle sætte en stopper for deres dyre biler og kokain misbrug..... -ja du læste altså rigtigt!

 

 

Hej fra mig

Tilmeldt 30. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 15-03-2007 13:53:13 Forfatter: millal
Hej Mathias. (og alle andre for dette budskab skal spredes)  !!!!!!!

Jeg har arbejdet for Dansk teletjeneste AS (ERHVERVSCENTRALEN.DK)

Jeg har snydt rigtig mange mennesker for rigtig mange penge men det endte med at jeg selv blev snydt af omtalte firma.

 

Guds vilje du selv blev snydt. Hvis du ikke var blevet snydt selv, havde du vel fortsat med at svindle andre folk. Folk som dig burde tvinges til at æde kattemad resten af livet.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, og hvis man var Buddist kunne man sikkert fortælle noget om at det man gør kommer igen til en - men det vil jeg undlade og blot konstatere at du nok ikke skal regne med en masse medynk. Det er ikke KUN bagmændende der er slyngler - det er også alle dem der medvirker på andre måder.
Side 11 ud af 12 (111 indlæg)