Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervscentralen.dk/nationalregisteret.dk

Side 1 ud af 12 (111 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg blev lige ringet op af en sælger fra erhvervscentralen.dk/nationalregisteret.dk der gerne ville "opdatere" vores information på siden i forbindelse med vores "fornyelse" (på trods af vi aldrig har haft noget der...)
 
Så jeg ville egentlig bare gerne høre om der er nogle der har erfaringer med dem?
 
Mvh.
 
Mathias

Arbejder med online salg og design.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

 
Løb skrigende væk. Bare det at de skal opdaterer oplysninger, når du aldrig har været tilmeldt siger vel alt.
Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Er også planen, den er også lidt posteret til skræk og advarsel :)

Arbejder med online salg og design.

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Som du kan læse i en kommentar til Mikkel''s blog indlæg havde jeg en lignende oplevelse forleden med fagregistret. Det trick med at "opdatere" er for grumt :|
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/17/2006 2:45:03 PM Forfatter: Sune Christesen Som du kan læse i en kommentar til Mikkel''s blog indlæg havde jeg en lignende oplevelse forleden med fagregistret. Det trick med at ''opdatere'' er for grumt :|



Ja det var sjov læsning :)

Havde selv en sælger fra DeGuleSider i røret for nogle uger siden. Mage til idiot skal man lede længe efter. Han mente helt seriøst at en "annonce" i fagbogen til 4.000 kr. kunne skaffe 800 kunder på et år Sagde så til ham, at den "annonce" så ville kunne erstatte vores marketingsbudget de næste 2 år - og om han selv troede på det ???

Da han ringede tilbage dagen efter tilbød han personligt at betale skidtet mod at få indtjeningen fra kunderne!!! Sig mig hvad er der galt med dig, tænkte jeg. Da jeg sagde nej, blev han fornærmet og lagde på
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Da han ringede tilbage dagen efter tilbød han personligt at betale skidtet mod at få indtjeningen fra kunderne!!!


Morsomt :) Man skulle tro at der var grænser for hvor desperate de kan være, men gang på gang kan det overraske en.
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Anede da heller ikke hvad jeg skulle svare først... det er ikke hver dag man hører sådan en omgang pladder!
Fra Ringsted
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det mere end 3 måneder siden at jeg sidst er blevet ringet op af dem

Jeg savner dem sgu næsten.
 
 
Side 1 ud af 12 (111 indlæg)