Tusind tak for alle de gode eksempler, men der må meget gerne komme flere til :)
Den med mit efternavn er faktisk meget god, den vil jeg lige tænke lidt over.
Og til Jacob og JanBalslev, kunne det evt. være at i kunne sende mig et billede af jeres stue/rum hvor jeres fatboy står i? Hvis det altså ikke er til for meget besvær, det kunne jeg nemlig rigtig godt tænke mig at se. Min mail: Troelsburmoelle@gmail.com
Og hvis ikke, hvilke farver er jeres?
Og mht. det med at vaske betrækket så kan jeg godt få en model hvor der er inderpose, men ved ikke om det bliver aktuelt til at starte med, men kan skam godt se det er rigtig træls :)
Og til Jacob og JanBalslev, kunne det evt. være at i kunne sende mig et billede af jeres stue/rum hvor jeres fatboy står i? Hvis det altså ikke er til for meget besvær, det kunne jeg nemlig rigtig godt tænke mig at se. Min mail: Troelsburmoelle@gmail.com
Og hvis ikke, hvilke farver er jeres?
Hej Troels.
Jeg er glad for at du kan lide mit forslag.
Min (Fatboy) er brun. Tænk på en brun fatboy og tænk derefter på en stue, så har du et billede af det Det er ikke fordi jeg synes det er besværligt, jeg kan bare ikke lige se hvad du skal med et billede (dertil er jeg lidt for privat). Der ligger jo masser på nettet..
Ser frem til at høre mere om din sækkestol her på Amino!
Det var nu mere for at se hvordan den står sammen med dine møbler osv. Det mener jeg nemlig at jeg ville kunne bruge senere hen i min markedsføring, altså ikke dit billede, men bare hvordan du udnytter din fatboy :) Men det er helt iorden hvis du ikke er interesseret i at sende et billede.