Hej Peter Tak for dit svar.
Dbh Sanne |
Hej Sanne!
Har du betalt B-skatterater i 2007?
Hej Peter Tak for dit svar.
Dbh Sanne |
Hej Sanne! Har du betalt B-skatterater i 2007? |
nej Peter det har jeg ikke. jeg startede i oktober dbh Sanne
|
Nej....det har du nok ikke så! Du kan printe den udvidede selvangivelse på www.skat.dk og du har til 30.06.2008 mht. indsendelse. |
Tusind tak for dine svar Peter Nu har jeg noget at arbejde videre med. Solskinshilsener -og fortsat god weekend Sanne |
Hej Sanne Mht. hvad du skal udfylde på din udvidede selvangivelse, så er der en vejledninger her: http://www.skat.dk/display.aspx?oId=365335&vId=201209&indhold=1 Det er meget enkelt hvis omsætningen er under 300.000. Jeg har heller ikke modtaget en udvidet selvangivelse (er også fra Holstebro), men jeg kan heller ikke finde oplysninger om, om den kommer. /Carsten |
/Carsten
Jo, men senest 1 maj skal du have fravalgt den almindelige automatiske årsopgørelse. Til gengæld giver jeg dig så een dag mere til selvangivelsen end Peter: 1.7.2008 - i praksis er 'modtaget med posten 2.7.' tids nok.
Men husk: Hvis Skat ikke har dine rettelser til den udsendte årsopgørelse inden 1.5.2008, så skal de i det mindste have valgt den udvidede selvangivelse inden denne dato. |
endnu engang tusind tak til alle der har givet sig tid til at svare mig. Mandagshilsner Sanne |
Altså hvis nu der ligger en udvidet selvangivelse i ens skattemappe på tast-selv så skal man vel ikke godkende sin årsopgørelse inden 1. maj eller? |
Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk