Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vil købe egen server

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

efb-freak:

Henrik Nielsen:

efb-freak:
er der andre forsalg

Der er feks www.wannafind.dk , de har et godt ry

mangler nogle ting så hvad har i ellers er one.com eller surftown.dk nogle jeg kan bruge hvad siger i ??? eller er der andre vil give op til 150kr om måneden her i starten

kan de bruges eller hvad skal jeg vælge

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:47

efb-freak:

Henrik Nielsen:

efb-freak:
er der andre forsalg

Der er feks www.wannafind.dk , de har et godt ry

mangler nogle ting så hvad har i ellers er one.com eller surftown.dk nogle jeg kan bruge hvad siger i ??? eller er der andre vil give op til 150kr om måneden her i starten

Hej,
Hvis du vælger et billigt webhotel, kan du resikere at dine første brugere ikke syntes det er sjovt fordi det måske går for langsomt eller bare er nede. Overvej, enten at bruge de nødvendige penge på det, eller få en sponser på. (Jeg menes at kunne huske at tilbyde dig, at sponsere hostingen i en anden tråd? http://www.amino.dk/forums/t/31863.aspx)

Håber du finder en god løsning

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 08:00

Jeg tror ikke trådstarter har evnen til at vælge en ordentligt host, ensige udvikle et managerspil ... det virker ikke rigtig til han forstår hvad vi siger til ham.

Webname: Rent teknisk er der ingen forskel på om han får en løsning hos dig eller Surf-town ... han spørger til køb af egen server, hvilket du så vidt jeg kan se ikke har tilbud ham? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:09

mcsolutions:
Jeg tror ikke trådstarter har evnen til at vælge en ordentligt host, ensige udvikle et managerspil ... det virker ikke rigtig til han forstår hvad vi siger til ham.Webname: Rent teknisk er der ingen forskel på om han får en løsning hos dig eller Surf-town ... han spørger til køb af egen server, hvilket du så vidt jeg kan se ikke har tilbud ham? 

Fuldstændig korrekt - men jeg vil også lige fastslå at jeg har anbefalet et professionelt webhotel - derud over vil jeg mene jeg har væsenligt mindre antal kunder pr. server/mysql server.

Men ja, rent teknisk ingen forskel. Men vi har dog også installeret speciel moduler til nogle kunder - selvom de kunder har et professionelt webhotel.
Spørgsmåls stilleren lyder ikke som en Linux eller Unix nørd - så det er en af grundene jeg anbefale ham et professionel webhotel. Med en server/vserver kræver det vedligholdelse. Og en forretning, som et managerspil måske kan blive til må jo helst ikke være nede - da det resultere i at brugerene ofte kan se det som værende som useriøst.

Men til din interesse, sælger jeg også server/vserver men kun med vedligeholdelse og der bruger jeg en underlevandør.

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 10:05

Det undre mig der ikke er nogen der har spurgt personen om hvad han vil lave dette "yet another manager game". Det har da også en kernerolle. 

Lad os hører om:
- hvad du har tænkt dig at udvikle det.
- hvilken database forestiller du dig.
- Hvor meget trafik regner du med i mb.
- Hvilken type trafik er det. Database streaming eller meget frontend.

Når du har de ting eller bare lidt af det på plads kan folk begynde at henvise dig til de rigtige steder. 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)