|
er det nødvendigt hvis jeg vil lave et managerspil hvad skal jeg kigge efter når jeg skal købe en server hvis det er nødvendigt |
Kommer an på hvor stort det bliver.
Du kan nok sagtes starte med et normalt webhotel.
Debat
|
er det nødvendigt hvis jeg vil lave et managerspil hvad skal jeg kigge efter når jeg skal købe en server hvis det er nødvendigt |
I de fleste tilfælde vil et webhotel være mere en rigeligt - du kan altid senere opgradere.. Jeg kan tilbyde webhoteller fra 49 kr. ex moms pr. måned se mere på www.webname.dk Hvis du er interesseret kan jeg kontaktes på jh@webname.dk eller 42 80 80 60 |
|
Du kan starte ud med en Virtuel Server, så kan du lave opsætningen præcis som du ønsker den og så kan du nemt opgradere til en stører vserver eller en fysisk servere på et senere tidspunkt da hele din opsætning er forberedt på det :)
Vores value-servere ville måske lige være sagen for dig? http://specialhosting.dk/?page=vserver
|
skal kunne være 40online af gangen og hvis webhotel er godt nok hvilket bør man så vælge |
|
40 online, er jo næsten ingen ting for et professionelt webhotel. |
kigger lige på det og skriver senere er der andre forsalg |
mangler nogle ting så hvad har i ellers er one.com eller surftown.dk nogle jeg kan bruge hvad siger i ??? eller er der andre vil give op til 150kr om måneden her i starten |
|
Vi kan levere en v-server til de penge, men det kræver at du kender en som kender linux der kan sætte det op for dig? |