Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

læse mails

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ville bare høre om nogen har nogle erfaringer med at drive indtjening over Nettet ved at læse mails og modtage betaling pr. klik ?

Nicolai Olsen.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 23:00

Nej, men det lyder heller ikke som om man skaber meget værdi for andre på den måde...

Fra Århus
Tilmeldt 22. Mar 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 23:29

Synes jeg har hørt om konceptet, men det er lidt tåget - kan du ikke uddybe hvad det mere præcist går ud på? 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:00

Hold dig med ro i sjælen fra den slags projekter, Nicolai. Der er bedre ting at tage sig til.

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 12:33

Jeg er helt enig med Anders i det her emne. Timelønnen ved den salgs programmer vil være frygteligt lav, selv hvis man rent faktisk ender med at få udbetalt sine penge. Sidstnævnte er vist en klassisk skavank ved de her "tjene penge ved at læse mail eller surfe"-fiduser, nemlig at man får overmåde svært ved at skrabe penge nok sammen til at komme over en høj minimumsgrænse for udbetaling.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:26

www.donkeymails.com

Jeg tror det er den største side indenfor betalte mails. Det er en hollandsk webmaster der hedder Sebas og der udbetales til Paypal, e-gold etc. allerede ved 0,01$. Sitet har eksisteret i mange år og jeg har aldrig set en klage endnu! Det er muligt at tjene et par kroner om dagen via mails i din indpakke på siden samt ved at klikke på links.

Herudover er det muligt at tjene penge ved at tilmelde sig diverse konkurrencer osv.

Der er ca. 500 danske brugere og ønsker man at reklamere, så er det muligt at sende mails udelukkende til de danske brugere. Det koster ca. 0.5$ og giver 50-60 besøgende.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 14:55

Kan også kun give Anders ret. Det er massivt spild af tid. Hvis det er fordi du mangler småpenge, så er det lettere og hurtigere at tigge sig til dem (selvom jeg godt ved at det ikke er lovligt) Cool

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 15:39

Hold da fast. Hvis jeg kunne tjene penge på at læse e-mails og klikke på links, ville jeg snart blive millionær! Cool

Men seriøst - der er så mange af de koncepter og de ødelægger brugen af Internettet og bruger folks tid, på noget de burde bruge på noget fornuftigt. Nej så hellere et koncept hvor man bruger tiden på at samle penge/hjælp ind til velgørende formål, men samtidig kan blive aflønnet så det kan bruges som et fuldtids job. Det måtte man godt konvertere 75% af alle de koncepter om til... 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)