|
Hej Jeg tænker at udvikle en rejseapp. Sommerferien står for døren :) Spøg til side, det er en rejseapp med mine personlige anbefalinger fra min tid hvor jeg har rejst Europe tyndt over mange år. Men altså, hvorfor er det så pebret at få udviklet en app når en hjemmeside kan udvikles for stort set ingenting? Noget jeg overser? God weekend! |
Der er 2 måder du kan få udviklet en app. Du kan bruge AI (dem er der snart mange af) men der vil du komme ind i nogle begrænsninger som du kan sidde og bruge meget tid på.
At lave en app og en hjemmeside er netop ikke det sammen selvom mange bruger de samme teknikker og teknologier. Men at udvikel en app tager længere tid end en hjemmeside (en hjemmeside kan være en enkelt side eller et kompleks system som Amino) og jo størrer det er jo længere tid vil det tage.
Men en app er ikke bare en app. Mange gange skal du have noget som app'en kan sende/modtage data fra og her skal man bruge teknologier som bruges til hjemmesider.
Jeg sidder lige nu og arbejder på en app for en som har lavet et kæmpe forarbejde ved at få AI til at lave designet. Jeg har så overtaget arbejdet og laver alt hvad der skal sendes til/fra app samt et sted at gemme data.
Derudover har jeg med ekspertise og erfaring justeret nogle ting som AI ikke har kunne gøre.
En anden grund til at apps koster mere er at der er færrer der laver apps end der er folk der laver hjemmesider - så konkurrencen er ikke så stor = man kan tage mere for det.
Bliv gratis medlem