Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du spotte, hvad der bremser min konvertering? Brug for friske øjne!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Dec 25
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen đź‘‹

Jeg har for nylig lanceret SnackKing.dk, hvor jeg sælger bag-selv kits – og jeg er allerede begyndt at få de første kunder, hvilket er super fedt.
Men i forhold til andre webshops, jeg tidligere har været involveret i, oplever jeg, at konverteringsraten ikke helt er dér, hvor jeg gerne vil have den.
Jeg synes personligt, det kan være svært at vurdere udefra, om der er noget på shoppen, der skaber friktion – eller om det blot handler om manglende social proof i starten (anmeldelser, Trustpilot osv.).

👉 Derfor vil jeg høre, om nogle af jer kunne have lyst til at hjælpe ved at tage et kig forbi og give mig lidt ærlig feedback på shoppen.
Det ville betyde virkelig meget – både ris og ros er velkomment!
Tak på forhånd 🙏
SnackKing.dk
Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 90
Fra  AnalyzeMe Skrevet kl. 13:36

👍 Kæmpe thumbs up for det arbejde, du har lagt i din hjemmeside – og by the way, super fedt koncept!

Jeg vil anbefale, at du starter med at tjekke din SEO gratis her:
https://analyzeme.dk/seo-vaerktoej/

Der er nogle generelle ting, som kan optimeres, og det giver et godt udgangspunkt.

Når det kommer til konvertering, vurderer jeg ved første øjekast, at der helt klart er muligheder for forbedring. Hvis du sender mig en besked via formularen på værktøjs-siden omkring konverteringsoptimering, kan jeg se, om jeg kan finde tid til en mere dybdegående gennemgang. 🙂

Hvis du vil, kan vi også tage en kort, uforpligtende snak på ca. 15 minutter om resultatet af analysen og mine anbefalinger til, hvordan du kan optimere siden yderligere.

Dbh
Dannie

Har du prøvet SEO værktøjet fra Danske analyzeMe, ellers gør som 27.000 andre

Tilmeldt 13. Aug 11
Fra  AnalyzeMe Skrevet kl. 13:36

👍 Kæmpe thumbs up for det arbejde, du har lagt i din hjemmeside – og by the way, super fedt koncept!

Jeg vil anbefale, at du starter med at tjekke din SEO gratis her:
https://analyzeme.dk/seo-vaerktoej/

Der er nogle generelle ting, som kan optimeres, og det giver et godt udgangspunkt.

Når det kommer til konvertering, vurderer jeg ved første øjekast, at der helt klart er muligheder for forbedring. Hvis du sender mig en besked via formularen på værktøjs-siden omkring konverteringsoptimering, kan jeg se, om jeg kan finde tid til en mere dybdegående gennemgang. 🙂

Hvis du vil, kan vi også tage en kort, uforpligtende snak på ca. 15 minutter om resultatet af analysen og mine anbefalinger til, hvordan du kan optimere siden yderligere.

Tilmeldt 11. Dec 25
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:03
Hej Dannie

Mange tak for hjælpen.

Vi kan sagtens tage en snak når du har tid🙂
Tilmeldt 13. Aug 11
Fra  AnalyzeMe Skrevet kl. 13:53

Hej Tim

Så har du modtaget en mail med en Konverteringsanalyse :)

Dbh Dannie

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)