Dbh Martin |
Hej igen Martin.
Dbh Martin |
Hej igen Martin. Vi har lige læst din lille bøn og vi kan sagtens hjælpe dig, da wayne nemmelig er englænder så bare grib knoglen og ring så ordner vi det.
Mvh
Wayne og Dennis
6074 3088 |
Hej Dennis Jeg har lige sendt den til Lasse Burholt, så ellers tak for tilbudet som jeg sætter stor pris på! Dbh Martin |
Den er i vinkel...
Der er selvfølgelig en vis grænse for korrektur, men tror nu ikke det gør noget, hvis Wayne tager en kigger ;-)
Vi har jo - os kære danskere - med at bruge ordstillinger som direkte oversættes ;-)
Lasse
|
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Your SPAMfighter team is proud to announce the release of SPAMfighter * Major performance enhancements
Version 3.0.0 also introduces a brand new caching engine that among other A third performance enhancement is the introduction of the new "General Finally version 3.0.0 enables you to disable the use of email headers to
The already well proven scanning engine VIRUSfighter has been integrated For maximum security, if just one recipient has been enabled for virus scan VIRUSfighter not only secures your incoming email - the server''s file system VIRUSfighter for Exchange is an add-on product to SPAMfighter Exchange
In line with other performance enhancements, the search for these emails has
Version 3.0.0 features the option to check for and do upgrades automatically |
Endda versionen med min "theaths/thread" rettelse ;-)
Der kan jo gå helt sport i at finde fejl nu ;-)
Lasse ;-) |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Hej Martin.
Jeg har ændret nogle små ting som lyder lidt mere korrekt på engelsk efter min opfattelse Det er lidt svært at sikre at ordene er brugt i den rigtige sammenhæng når en dansk udgave ikke er tilgængelig.
Med venlig hilsen
Wayne og Dennis J
Your SPAMfighter team is proud to announce the release of SPAMfighter * Major performance enhancements
Version 3.0.0 also introduces a brand new caching engine that amongst other A third performance enhancement is the introduction of the new "General Finally version 3.0.0 enables you to disable the use of email headers to
The already well-proven scanning engine VIRUSfighter has been integrated In those cases Microsoft Exchange Server For maximum security, if just one recipient has been enabled for virus scans VIRUSfighter not only secures your incoming email |
Hej Dennis Tak for det :-) |
Nitpicking, really...
Major performance enhancements
------------------------------ Version 3.0.0 has been reprogrammed to boost performance in the way it handles emails. Emails read from Exchange are now retrieved differently from previous versions - and in cases with large emails it can boost performance up and beyond 1.000 percent compared to previous versions. Version 3.0.0 also introduces a brand new caching engine that among other A third performance enhancement is the introduction of the new "General Finally version 3.0.0 enables you to disable the use of email headers to
The already well proven scanning engine VIRUSfighter has been integrated For maximum security, if just one recipient has been enabled for virus scan VIRUSfighter not only secures your incoming email - the server's file system VIRUSfighter for Exchange is an add-on product to SPAMfighter Exchange
|