|
Så er det 3 år siden at Amino så dagens lys. Jeg håber at Amino, også i fremtiden, vil udvikle sig positivt og jeg vil takke jer alle for den positive ånd i udviser og alt den hjælp i giver. |
Så gir' han nok en lille en ![]()
Debat
|
Så er det 3 år siden at Amino så dagens lys. Jeg håber at Amino, også i fremtiden, vil udvikle sig positivt og jeg vil takke jer alle for den positive ånd i udviser og alt den hjælp i giver. |
|
Stort tillykke :-) Mvh Jesper |
|
Tillykke med dagen, Amino og Martin! Jeg håber at det fjerde år bliver indbringende ikke kun for alle os brugere! :-) Hilsen Anders |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
|
Det er kraftedme godt gået Martin! Du har givet os alle sammen et sted at søge råd, støtte og hjælp i vores iværksætteri, samt et sted at hænge ud. Tak for det Jeg håber at Amino kommer til at leve i 1.000 år til, og at Du får et stort overskud på hende i år. For Martin og Amino - Hip Hip HURAAAAAAA
|
|
Tak til os alle sammen og i lige måde Martin. Det er en fornøjelse at være her, så vi har alle sammen meget at takke dig/hinanden for. |
Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann
|
Kære Martin Et meget STORT tillykke herfra. Amino har helt klart været en af de største grunde til at jeg er nået så langt som jeg er i dag, og jeg har lært en masse sød og dygtige personer igennem Amino - så dette sted vil altid have et hel speciel plads i mit hjerte. Et STORT tillykke med dagen, jeg glæder mig til at være med til at præge udviklingen fremover og introducere endnu flere mennesker til denne fremragende iværksætter-resource. HIP HIP HURAAAAAHHHHHH...... De varmeste hilsner Birgit
|
|
Stort tillykke Martin og alle iværksættere / brugere på Amino, som er med til at skabe dette fantastiske iværksætter site |
|
Jamen jamen...... et kæmpe stort til lykke på dagen. |