Så er det 3 år siden at Amino så dagens lys. Jeg håber at Amino, også i fremtiden, vil udvikle sig positivt og jeg vil takke jer alle for den positive ånd i udviser og alt den hjælp i giver. |
Så gir' han nok en lille en
Så er det 3 år siden at Amino så dagens lys. Jeg håber at Amino, også i fremtiden, vil udvikle sig positivt og jeg vil takke jer alle for den positive ånd i udviser og alt den hjælp i giver. |
Stort tillykke :-) Mvh Jesper |
Tillykke med dagen, Amino og Martin! Jeg håber at det fjerde år bliver indbringende ikke kun for alle os brugere! :-) Hilsen Anders |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Det er kraftedme godt gået Martin! Du har givet os alle sammen et sted at søge råd, støtte og hjælp i vores iværksætteri, samt et sted at hænge ud. Tak for det Jeg håber at Amino kommer til at leve i 1.000 år til, og at Du får et stort overskud på hende i år. For Martin og Amino - Hip Hip HURAAAAAAA
|
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Tak til os alle sammen og i lige måde Martin. Det er en fornøjelse at være her, så vi har alle sammen meget at takke dig/hinanden for. |
Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann
Kære Martin Et meget STORT tillykke herfra. Amino har helt klart været en af de største grunde til at jeg er nået så langt som jeg er i dag, og jeg har lært en masse sød og dygtige personer igennem Amino - så dette sted vil altid have et hel speciel plads i mit hjerte. Et STORT tillykke med dagen, jeg glæder mig til at være med til at præge udviklingen fremover og introducere endnu flere mennesker til denne fremragende iværksætter-resource. HIP HIP HURAAAAAHHHHHH...... De varmeste hilsner Birgit
|
Stort tillykke Martin og alle iværksættere / brugere på Amino, som er med til at skabe dette fantastiske iværksætter site |
Jamen jamen...... et kæmpe stort til lykke på dagen. |