Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fup bestillinger?

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Albertslund
Tilmeldt 23. Mar 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har her i påsken modtaget nogle meget store ordrer i min butik. De er fra den samme kunde i Danmark, og ordren er gennemført uden problemer, ligesom dankortbetalingen er uden anmærkninger. Dog synes jeg det er underligt, at en kunde køber undertøj for ca. 10000,00 kr. på en weekend (de fleste af mine kunders køb ligger ca. på kr. 500,00).

Har nogen erfaringer med dette? Skal jeg bare være super glad for sådanne store bestillinger, eller ved nogen, hvor jeg kan tjekke om det er fup? Vil helst ikke sende så meget undertøj afsted, uden at få penge for det... ;)

Mvh
Janne Bagger
www.lingeri-online.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 17:40

Prøv at kontakt kunden og be om ID. Bed om at se kortet og noget id der bekræfter navn og adressen. 

Så stort køb kunne være med et stjålet kort.

Men ja udover det, så synes jeg da du skal være glad for en bestilling på den størrelse Smile 

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Fra Viborg
Tilmeldt 23. Mar 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 17:41

Hej Janne

Ja, jeg har selv kun haft "fornøjelsen" af ganske enkelte kunder, som smøg sig udenom betalingen. Siden jeg fik en egentlig webshop er problemet helt borte. Men jeg kan godt se, hvorfor du bliver usikker.

Hvis jeg var dig, ville jeg overveje at tjekke på telefonnummeret - men det har du måske gjort?

Jeg ville nok også overveje at lade betalingen blive gennemført inden forsendelse - og prøve at få egen bank til at tjekke, at kortet ikke er meldt stjålet og lign.

Kan man så gøre mere?

Med venlig hilsen

Martin Bodilsen

Brain-Power.dk

Martin Bodilsen Brain-Power.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 18:29

Jeg ville klart bede om en bankoverførsel for ordrer i den størrelsesorden, da det ligger udenfor det normale. Hvis kunden protesterer, ja, så ved du hvorfor..... 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 18:43

deside.dk:

Jeg ville klart bede om en bankoverførsel for ordrer i den størrelsesorden, da det ligger udenfor det normale. Hvis kunden protesterer, ja, så ved du hvorfor..... 

Jeg ville hvertfald protestere som kunde!

// Jesper Skov

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:46

Jesper Skov:
Jeg ville hvertfald protestere som kunde!

Ville jeg helt sikkert også :)

Hvis du kræver betaling via bankoverførsel bør du som minimum lokke med 10% rabat. Ellers kan grunden til, at han siger nej, ligeså godt være at han er ligeså elendig stillet ved bankoverførsel som du er ved dankortbetaling. 

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 18:48

Martin Bodilsen:

Jeg ville nok også overveje at lade betalingen blive gennemført inden forsendelse - og prøve at få egen bank til at tjekke, at kortet ikke er meldt stjålet og lign.

Hvis kortet er registeret stjålet vil betalingen ikke være kunne blevet gennemført. og hvis man ringer til PBS siger de bare, ja altså kortet ser ikke ud til at være stjålet, men det er dit eget ansvar hvis du hæver pengene. Men prøv og match adressen med krak og så ring til telefonen opgivet i ordren og telefonen på adressen. og så bare sig noget med at du lige vil bekræftige ordren osv.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 18:50

deside.dk:

Det må hun jo ikke da hun er emærket. I såfald kan hun miste emærket på det.

Fra Hedensted
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 18:57

Hej

Jeg har ingen erfaring fra webshop, men jeg ville tjekke med banken inden varerne blev afsendt

mvh

HDam

Fra Albertslund
Tilmeldt 23. Mar 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:12

Tak for alle jeres forslag! Jeg vil afgjort gøre brug af dem.

Mvh

Janne Bagger

www.lingeri-online.dk

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)