Hej Janne. Jeg har prøvet én enkelt gang at få en meget stor bestilling i shoppen og jeg drejede rundt om mig selv 3 gange, inden jeg blev bevidst om at jeg måtte gøre noget aktivt, for at finde ud af om det var fup. Jeg valgte at ringe til kunden meget høfligt og spørge om det kunne tænkes, at der var opstået en fejl eller om kunden var klar over handelsbeløbet, hvilket blev bekræftet. Jeg valgte også at tjekke alt hvad tjekkes kan og så sendte jeg varerne, smilede og var glad. Når det så er sagt, så vil jeg også skrive til dig, at jeg med et handelsbeløb kr. 10.000,00 nok ville tjekke lidt mere end normalt, særligt når det er i en branche, hvor beløb i den størrelsesorden er store beløb. Tjek Krak, Google, TDC og endelig i banken. Men prøv også at ringe til kunden! |
og Janne, når du har tjekket alt det her, så kunne det være fint at høre hvad der overbeviste dig om at det var OK at sende ud, samt om kortet nu bliver meldt stjålet en dag :)