Hej allesammen. For at gøre en kort historie rigtig kort, så har jeg på det sidste leget lidt med tanken om at blive iværksætter. Dette er på trods af at jeg kun er 17 år. Jeg er klar over, jeg ikke kan gøre det selv, da jeg endnu ikke er myndig. Nu står jeg så i den situation at min mor er blevet arbedsløs, efter at have sagt sit job som dagplejemor op, og der har jeg jo øjnet en chance for at hun kunne hjælpe mig med at få det til at køre. Jeg kunne godt tænke mig at åbne en webshop, med nogle produkter der appelerer til unge i alderen 15-20 år ca. Kunne godt tænke mig at finde et marked som der ikke allerede er så udbredt i Danmark, man stadig har potentiale for salg. Jeg arbejder til daglig med at lave hjemmesider. Bl.a. for nogle kunder i min fars it firma (han er også selvstændig), og der mener jeg at jég kan bruge noget af min viden til at udvikle en webshop. Det er nok ikke meget at gå ud fra, men kunne godt tænke mig at høre jeres mening, om det er helt umuligt - også da jeg har min skole at passe (hf på første år) - og om i overhovedet mener der findes et marked, som vil være nemt nok at gå til. Vil godt understrege at jeg IKKE har tænkt mig at stå alene med det, jeg vil som minimum have min mor til at hjælpe mig med det hele. I er også meget velkomne til at sende mig links til noget materiale, der kunne være nyttigt for mig at læse. På forhånd tak! |
Hej
Tag et kig på denne tråd:
http://mobildebat.dk/archive/index.php/t-49282.html
I dine sko ville jeg nok gå efter en open source løsning så du kan holde udgifterne nede. En af udfordringerne kan blive om du kan få aftale med PBS om indløsning af Dankort.
en mulighed kunne også være at du lavede et indholdssite med forum osv. for gruppen, og så tjente på annoncer via adSense og fx. www.partner-ads.dk
Mvh Jesper