Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til valg af logo - giv din stemme

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hælder til noget i stil med nummer 1 - men det bør dog "justeres" en anelse.

Men hvis det blot er et spørgsmål om valg imellem nummer 1 og 2, så er det klart nummer 1. Nummer 2 ligner, som andre også har skrevet, for mange andre logoer inden for IT-branchen.

Er det nogen speciel grund til at du har valgt orange/cyan kombinationen? Grunden til at jeg spørger er, at de farver netop også bliver brugt rigtig meget inden for IT. Det samme gælder refleks-effekten.

Generelt bør du huske på at dit logo også bør kunne fungere på en inverteret baggrund (sort baggrund). Endvidere vil det være smart også at tage højde for at logoet f.eks. eventuelt også skal kunne trykkes/broderes på tøj - og så er gradienter som f.eks. skyggen under logoet ikke særlig smart rent trykteknisk set.

Jeg håber at ovenstående er konstruktivt nok til at du kan bruge det Geeked.

/Jesper 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:43

Jeg synes egentlig, at begge logoer forekommer klodsede. Det er rigtig, at 2'eren er endnu mindre elegant end 1'eren. Især den tykke orange streg trækker øjet væk fra teksten og skaber ubalance. Desuden giver logoet mig ikke nogen hints om, hvad I laver - bort set fra, at bogstaverne it nok signalerer ét eller andet elektronisk.

Jeg ville starte forfra, hvis det var mig.

Når det er sagt, så skal man også huske, at et logo er en smagssag - fokusér især på jeres ydelser - hvis de er tiptop, kan I ikke ødelægge det med et dårligt logo.

Mvh Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:32

Heller ikke imponeret, så jeg har ikke stemt på nogen af dem...

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:02

Nu er det her en tudsegammel tråd, så vi kan vist godt tillade os at konkludere, at trådstarteren indtil videre har lyttet til rådet om ikke at vælge nogle af forslagene. I hvert fald hvis vi kigger over på itcura.dk (eller .com for den sags skyld. Der er samme indhold). Det lader ikke til, at siden for alvor er gået i luften endnu - og i hvert fald er ingen af de to forslag til logo indsat.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:06

startede os med at skrive i mit seneste indlæg at tråden var 7 måneder gammel, men det er der åbenbart ingen der læser :-)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)