Jeg overvejer at starte udvikling at et CRM system til mindre virksomheder som mit "næste" projekt. Men der findes sku så mange systemer, så spørgsmålet er om det er en god ide. Jeg syntes bare at de som findes ikke er særlig anvendelige og hører til stadighed iværksættere som søger sådanne systemer.. hvad siger I, hvad bruger I i dag.. og hvis det var en god ide, hvad skal et sådan system indeholde. hvad manger I ??? |
Hej gusse
Som du selv skriver, så er der mange om budet. Alligevel er det ikke lykkes mig at finde det jeg søger.
Jeg bruger:
SummaSummarum (Økonomi), Excel - 1 pr. kunde (TimeSag), Outlook-mapper (Journalisering af e-mails), Outlook-kontaktpersoner.
Jeg mangler et CRM system til:
Kunderegister, time/sag, integration til outlook (opbevaring af e-mails), og fremfor alt...BRUGERVENLIGHED.....
Det er specielt på de sidste 2 punkter at mange falder fra....
Jeg nægter at bruge min tid på at sætte mig ind i et dårligt indrettet program, når tingene kan gøres hurtigere i eks. excel.
Håber at du kan bruge det til noget