Men derfor bliver man jo også nødt til at kende overskuddet på siden...det hjælper da ikke at tjene 10.000 om måneden hvis der er udgifter for 10.000 om måneden - skal man betale 250.000 for det. Og som du selv nævner "dele af driften" dvs. du sikkert også bruger tid på det, den løn skal også modregnes (vil jeg mene) Nej, det var ikke for at være skepsis - det var fordi jeg troede at du ønskede at sælge, og derfor tror jeg bare at det vil være nemmere at have styr på sine tal, betale Saxis og så solgt. Igen du skriver + ca. 10tkr. i månedlig indtægt - betyder det 8.000 eller 12.000 og hvor lang tid har den gjort det osv. osv. så nej, jeg har ikke behov for yderligere dokumentation - det virker ikke så seriøst i mine øjne - og det er ikke for at spille smart overfor dig :-) Men du har fået en par gode idéer til hvor du kan sælge den gratis, og jeg er sikker på at der er folk som er interesseret i den. |
HC2018:Men derfor bliver man jo også nødt til at kende overskuddet på siden...det hjælper da ikke at tjene 10.000 om måneden hvis der er udgifter for 10.000 om måneden - skal man betale 250.000 for det. Og som du selv nævner "dele af driften" dvs. du sikkert også bruger tid på det, den løn skal også modregnes (vil jeg mene)
Det er den faktor mange overser. Sådan et site, og jeg er IKKE ekspert i test sites, kræver konstante nyheder og spændende nyheder for at holde besøgende inde og det kunne let være en del timer samlet om måneden
Det kan godt være det ikke er fuldtid, det er det givet ikke, men jeg tror nemt der ligger en arbejdsindsats over året på ganske mange timer i det
Klart, at 10.000 om måneden eller 120 t om året har en værdi, men der er INTET passivt over en indtægt fra et affiliate side set med mine øjne
Man skal kende det præcise resultat minus et seriøst antal timer til løn - Med mindre affiliate købere er lige ud dumme, så er det overskud efter helt normal aflønning for hver en time der måtte medgå, inkl evt andre udgifter - skal der købes noget til tests og og og - jeg har heller ikke set hvor den ranker i google mm
Er der så et overskud på 50.000 tilbage, så er jeg enig i det nok kan give 150 t ved salg som max men, der er jo flere her der siger det slet ikke gælder affiliate og online (og jeg har altså handlet mange online forretninger) og hvorfor sælger de det så ikke - når de siger det er let. Så er det da bare at aftale, at de får 10% af prisen og så sælge det for 2-300.000 kr hvis det er let?
Antal besøgende siger lidt - meget lidt faktisk, kroner i kassen efter alle udgifter inkl timerne, siger langt mere, og kan de vise 50.000 kr i rent overskud (som jo så er før skat) efter alle udgifter, så kan det givet sælges for mere end 100 t
Jeg er helt enig i der er købere til den - min egen blog har 30 k eksponeringer på nettet sidste måned, men den er ikke sat til at skulle tjene noget, og tager masser af tid at holde interessant. Den tror jeg, at jeg på en god dag i medvind kunne få 15 kr for :) Men det er heller ikke formålet overhovedet
vh John Hannover
Bliv gratis medlem