Vi leder derfor efter en, som kunne have lyst til et samarbejde, hvor du self. får en fast betaling pr måned, men os et cut af hvad vi hiver hjem. Vi har i tidernes morgen lavet meta annoncer, hvilket gav okay, men efter opdateringen er det gået helt tilbage. Vi synes generelt google er mere attraktivt og vi vil gerne have en annonce der bare fungere. Er du ekspert, lad mig endeligt vide det :D |
Er du Google ads ekspert? VI SØGER HJÆLP
- 1
Jeg har 4 års bureauerfaring med Google Ads, og er ved at kaste mig ud i det selvstændige liv sammen med en tidligere kollega. I forbindelse med det kunne vi godt være interesseret I et samarbejde. Om jeg er en "stor kanon" ved jeg ikke, men jeg håndterer til dagligt konti der bruger alt fra 5.000 til webshops der bruger +200.000 om måneden på annoncering. Erfaringen er der - og jeg skal ikke have +10.000 kroner om måneden, medmindre jeres annoncebudgetter er virkelig høje. Selvom Google Ads er en bottom funnel kanal, betyder det ikke altid at man kan lave en succesfuld case på det. Et godt sted at starte ville være at lave en søgeordsanalyse, og kigge på de konkurrenter i er oppe mod. Jeres hjemmeside og landingssider påvirker også hvor godt jeres Google annoncering kommer til at fungere. Skulle I være interesseret, så booker jeg gerne et møde ind med jer, og så kan vi tage en diskussion om hvor vidt Google Ads kunne være det rigtige for jer. De bedste hilsner, Johan |
Johan tror du ikke det var en god ide. ?? Du oplyste hvordan interesserede skulle kunne få fat i netop dig og dit firma. |
Det var helt tilfældigt at jeg stødte på murerads opslag, mens jeg ledte efter svar på noget andet. Jeg er ikke storforbruger af Amino som du kan se på min medlemsdato, og jeg var usikker på om jeg måtte lave reklame for mig selv. Antog bare at personen kunne skyde mig en privatbesked hvis de var interesseret, og så kunne vi udveksle oplysninger derfra. Hvis man gerne "må reklamere for sig selv" så har du jo helt ret i at jeg bør få de ting udfyldt på min profil :-) |
Hej
Har arbejdet med dette her i mange år. Vi tager 1.000 - 1.500 kroner hver måned, alt efter hvor stor opgavens timeforbrug. Vi kan selvfølgelig også hjælpe med SEO-optimering, og udarbejder gerne en rapport til jer. Direkte 51424173 - Jens Petersen www.mediedk.dk
|
Hej, Har arbejdet både på bureau og som selvstændig med Google Ads og søgemaskineoptimering. I kan se mere her: https://www.simplexdesign.dk/lej-en-freelance-marketing-medarbejder/ Kan kontaktes på mail: nl@simplexdesign.dk eller tlf: 53 76 64 94 Mvh. Niels |
ClickTeam l Web og online marketing virksomhed i WordPress hjemmesider l Webshop udvikling l SEO l PPC marketing l E-mail marketing
Hvis I vil udfordres og have en samlet strategi frem for, at gætte jer frem, så tag fat i mig. |
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Vi har ikke nogen tilknytning til bureauet, men Obsidian Digital virker som et meget godt bud :-) Ejerne er også nogle gamle Amino folk! |
Ved du om du eller din virksomhed betaler for meget for jeres strøm?
Få op til 3 tilbud på billig strøm hos FindElpriser.dk ⚡