Jeg er i for godt et humør i dag, til at kunne hidse mig op over noget så småt, selv om jeg egentlig godt kan forstå - særligt nytilkomnes - undren og forvirring over rangen. Er også en af dem, der i starten brugte tid på at finde ud af, hvordan jeg slap for at være klemmesamler og misundte Thorborg for at have spamfighter noteret på NASDAQ 
Jeg vil gerne støtte op om, at der ovenover kommer til at stå Rang på Amino, således at joken ikke bliver misforstået gang på gang. De mange debatter om enmet synes jeg bevidner et behov for det...
Jeg har tidligere (da dette jo ikke er første debat om rangen) foreslået at det link der pt er på rang-navnet - linker til en søgning for hvor mange andre der har samme rang, hvilket jeg virkeligt finder irrelevant - ændres. I stedet burde linket gå til http://www.amino.dk/content/Startguide.aspx med et bookmark der sender brugeren direkte ned i bunden til forklaringen af rang. Det kræver en 1½ minuts ændring af startguiden og linket for rang kan jeg ikke forestille mig det vil tage Joakim eller Jakob mere end max ½ time at ændre...
Jeg tror det ville eliminere en masse undren og misforståelser, samt fremtidige debatter om samme emne 
Men god påske alle sammen, pas på med ikke at gøre bekendtskab med for mange kyllinger