Det er ikke noget jeg er særlig stolt af at indrømme - men jeg blev selv lidt forvirret over dette første gang jeg var på Amino...
Jeg havnede på Amino første gang ved at google et navn. Her stod manden var noteret på en børs, hvilket jeg fandt utroværdigt og konkluderede at personen ville udgive sig for noget/nogen han ikke var/er. Hvis jeg var havnet på en MLM-titel ville det klart have været værre. Efter noget tid på Amino fangede jeg systemet.
Jeg må nok desværre hoppe med på vognen, der var meget forvirrede under første besøg her på sitet.. Og formentlig også besøg nummer 2, 3, 4, 5 og 6..
Når nu de ikke kan forsvinde herfra, ville det så ikke være et bedre signal at skrive Brugerens rang: foran eller et eller andet? For at undgå misforståelser....
Jeg kan kun tilslutte mig - jeg var også pænt forvirrert over titlerne de første par gange jeg besøgte Amino. Det eneste der skal gøres er at tilføje "Rang:" foran titlerne så alle er glade.
God påske
Lav din egen hjemmeside med WordPress. Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...
Jeg synes denne tråd giver et klart ønske fra brugerne om at ændre en simpelt ting her på siden, så hvorfor ikke bare gøre det? Jeg har den største respekt for det du ellers laver, men jeg synes du falder igennem her ved arrogant at afvise ønsket. Har kunderne / brugerne ikke altid ret?
Tak for et ellers godt forum og god påske til alle.
Med venlig hilsen
Daniel Andersen Funtastic I/S - http://www.funtastic.dk
Jeg synes denne tråd giver et klart ønske fra brugerne om at ændre en simpelt ting her på siden, så hvorfor ikke bare gøre det? Jeg har den største respekt for det du ellers laver, men jeg synes du falder igennem her ved arrogant at afvise ønsket. Har kunderne / brugerne ikke altid ret?
Tak for et ellers godt forum og god påske til alle.
Jeg har ikke sagt at jeg ikke vil gøre det tydeligere at det er et rangsystem, jeg har sagt at titlerne ikke forsvinder fordi jeg kan lide dem. Og husk på at det er min hobby det her og at det koster mig kassen at drive, så jeg må indrømme at jeg først og fremmest interesserer mig for, at jeg selv syntes det er sjovt, ellers har jeg ikke den stor interesse i at bruge så meget tid og så mange penge på Amino.
Og mht. at lytte til kunderne, så finder jeg det ofte langt vigtigere at lytte til sin mavefornemmelse... Ellers ender man med et røv kedeligt mainstreem produkt, som ingen gider at bruge tid på.
Så jo jeg lytter til hvad folk siger, men mest af alt lytter jeg til mig selv og det har fungeret fint hidtil...
Hej alle sammen,
Jeg faldt lige over denne tråd og må bare sige min mening ... nu bliver jeg måske haglet ned :O)
Jeg er ret ny herinde, og kan derfor godt huske første gang jeg så titlen klemmesamler :O) Jeg forstod den altså, og kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet. (Så jeg må have ligeså lam hummor som Martin) Jeg syntes det er genialt fundet på, og det gør det hele lidt mindre seriøst ... man er vel heller ikke rigtig iværksætter hvis man ikke har startet fra bunden som klemmesamler :O)
Martin du har ret ... mere mavefornemmelse ... mindre mainstream!
Det var lige hvad jeg syntes der manglede, at blive sagt i denne tråd! ... Men ØV hvor er det dog trals at være klemmesamler :O)