Alle nye der rammer Amino.dk undrer sig over disse "titler" - jeg gjorde det også selv... og det var først adskillige besøg senere, at jeg fandt ud af, at det var thorborgs underlige form for humor, at jeg var udsat for.
Jeg tilslutter mig den lille, men standhaftige skare, som mener at et lille "Amino-rang:" foran vil hjælpe alle nye besøgende til at forstå humoren bedre....
Og så mindes jeg iøvrigt den lille episode med mikkel-de-mib da han ramte loftet for nye rang-titler, og thorborg så gav ham en lidet flatterende titel, efter mikkels mening, - se det var rigtig sjov læsning, så rang-titler kan være sjove
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
Da jeg først kom her, troede jeg fejlagtigt også at det var en faktuel oplysning om den virksomhedsform en bruger havde. Men det var jo ligemeget, for jeg fandt ud af hvad formålet med den lille drilske tekst var. Det er selvfølgelig et problem hvis kunder kommer ind og se at en person står som offentlig ansat eller andet misvisende og tror på det.
Men nu er det jo som det er og der bliver jo ikke lavet om på det, så jeg har lært at leve med det. Og så har man jo altid muligheden for at være anonym i sine indlæg og så er det jo fuldstændig ligegyldigt hvad der står.
Der er sikkert en god grund til at Martin er blevet iværksætter og ikke stand-up komiker. Han er ganske enkelt ikke særlig sjov :)
Jeg har aldrig kunne se pointen i at genere folk der gerne vil deltage i en debat, og jeg synes i den grad at disse underlige - og ikke engang morsomme, titler skader langt mere end de gavner.
Com'on Martin - hvis du ikke selv har evnerne til at være morsom, så lad da vær' eller få nogle til at hælpe dig som faktisk har en fornemmelse for den slags :) Der er altså ikke noget værre end en dårlig komiker ...
Der er sikkert en god grund til at Martin er blevet iværksætter og ikke stand-up komiker. Han er ganske enkelt ikke særlig sjov :)
Jeg har aldrig kunne se pointen i at genere folk der gerne vil deltage i en debat, og jeg synes i den grad at disse underlige - og ikke engang morsomme, titler skader langt mere end de gavner.
Com'on Martin - hvis du ikke selv har evnerne til at være morsom, så lad da vær' eller få nogle til at hælpe dig som faktisk har en fornemmelse for den slags :) Der er altså ikke noget værre end en dårlig komiker ...
Tænk sig at du stadigvæk bærer nag over min lille spøg. Gå du nu bare til påskebordet og fordyb dig i bordets glæder min ven ;-)
Det er såmænd ikke et spørgsmål om at bære nag, men om at se i øjnene at dit forsøg på at være morsom ganske enkelt ikke er det. Der er intet galt i at erkende, at der er noget man ikke er så god til, og at være sjov, det er nu engang ikke din stærke side Martin. Og derfor kommer du med dit noget krampagtige forsøg på at være det til at gøre flere mennesker kede af det end du faktisk morer - se bare denne og de mange andre tråde om emnet, og jeg tvivler på det var din intention.
Dit forsøg på at være sjov, er næsten lige så uheldigt som Henrik Bruhns forsøg på at være iværksætter. Hvorfor gør I ikke bare det i er bedst til begge to :)
Det er såmænd ikke et spørgsmål om at bære nag, men om at se i øjnene at dit forsøg på at være morsom ganske enkelt ikke er det. Der er intet galt i at erkende, at der er noget man ikke er så god til, og at være sjov, det er nu engang ikke din stærke side Martin. Og derfor kommer du med dit noget krampagtige forsøg på at være det til at gøre flere mennesker kede af det end du faktisk morer - se bare denne og de mange andre tråde om emnet, og jeg tvivler på det var din intention.
Dit forsøg på at være sjov, er næsten lige så uheldigt som Henrik Bruhns forsøg på at være iværksætter. Hvorfor gør I ikke bare det i er bedst til begge to :)
Mikkel, der er en grundlæggende ting du har misforstået. Jeg forsøger ikke at more andre, jeg morer mig selv og jeg kan glæde dig med at jeg morer mig glimrende. Om du og andre morer jer over det, spiller ingen rolle for mig what so ever.
Jeg er i for godt et humør i dag, til at kunne hidse mig op over noget så småt, selv om jeg egentlig godt kan forstå - særligt nytilkomnes - undren og forvirring over rangen. Er også en af dem, der i starten brugte tid på at finde ud af, hvordan jeg slap for at være klemmesamler og misundte Thorborg for at have spamfighter noteret på NASDAQ
Jeg vil gerne støtte op om, at der ovenover kommer til at stå Rang på Amino, således at joken ikke bliver misforstået gang på gang. De mange debatter om enmet synes jeg bevidner et behov for det...
Jeg har tidligere (da dette jo ikke er første debat om rangen) foreslået at det link der pt er på rang-navnet - linker til en søgning for hvor mange andre der har samme rang, hvilket jeg virkeligt finder irrelevant - ændres. I stedet burde linket gå til http://www.amino.dk/content/Startguide.aspx med et bookmark der sender brugeren direkte ned i bunden til forklaringen af rang. Det kræver en 1½ minuts ændring af startguiden og linket for rang kan jeg ikke forestille mig det vil tage Joakim eller Jakob mere end max ½ time at ændre... Jeg tror det ville eliminere en masse undren og misforståelser, samt fremtidige debatter om samme emne
Men god påske alle sammen, pas på med ikke at gøre bekendtskab med for mange kyllinger
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Martin - hvorfor laver du ikke et tilsvarende system på Amino bestyrelses børs - så kunne der feks. stå "Tidligere bestyrelses medlem i Topdanmark", eller "Tidligere formand for bestyrelse i mindre jysk virksomhed", hvad siger du til ideen ?