Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meget dårlig ting på amino.

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Der burde nok blive skrevet:

Denne brugers rang:

eller

Brugerens rang: 

Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 21:34

Tilhænger af titlerne, de er da hyggelige og underholdne, der bør bare være endnu flere til at graduere mellem brugernes rang.

Thomas

Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 22:31

Det handler jo  ikke om om hvorvidt det er bedre at være fond-ejer end offentlig ansat, det handler om at rigtigt mange mennesker selvfølgelig vil tage det for givet første gang de ser det. Og her tænker jeg primært på kunder og samarbejde partnere som googler person eller firma navne - ikke på folk som lige er startet på Amino. Totalt usmart at der pludselig kan stå at man har A/S når man ikke har det.

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 22:33

Hvis man nu var ivrig bruger, så kunne man jo have sort bælte i Amino Stick out tongue

Nåh nej, chefen vil jo ikke gi' sig Smile

Fred på Jord.

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 22:46

jeg synes de er sjove nok - og ser det ikke som et problem. Men det burde jo være en nem sag at sætte "rang:" foran titlen, så er alle misforståelser væk.

God påske til alle :)

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 128
Fra  Bendani Software Skrevet kl. 23:19

Martin Thorborg:
Amino er i alt beskedenhed min hobby og jeg må indrømme at det morer mig med de titler. Jeg er da ked af at nogle ikke kan lide dem, men sådan er der så meget. Med andre ord bliver de ikke ændret og sådan er det så..

.... og jeg er så absolut ikke Privat Ansat mer' og blir' det aldrig igen.

Men, jeg synes stadig det er sjovt med titlerne, og tager det ikke så højtideligt. Mere som en opfordring til at kæmpe videre som iværksætter, for tænk hvad der ventede hvis man ikke gjorde...... Privat Ansat NIXEN DO !!

Påske knus,

Dan

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:25

Om du er floor manager eller rengøringsassistent er også ...... for nogle mennesker en MEGET stor ting. Men helt ærlig drenge, så har man da godt nok for lidt at gå op i...

Jeg er "Noteret på CSE" og jeg er så fandens dum at jeg ikke engang ved hvad CSE er. I virkeligheden er jeg en 28 årig studerende der efter en arbejdsskade har måtte starte forfra. Skal jeg føle mig bedre en andre pga min status? Hvis jeg i virkeligheden var Bill Gates skulle jeg så blive sur?

Skulle en kunde se min notering og tænke "gud hvor har han hoved langt oppe bagi, pga den status" jamen så overlever jeg sgu nok uden ham alligevel.

Brug nu de 10 min. på at læse en bog, blive klogere, tjene penge, netværke eller hvad ved jeg.....lad for gud skyld være med at spilde Jeres tid med en ligegyldig og ment i SJOV profil rang

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 128
Fra  Bendani Software Skrevet kl. 23:43

Yes

Kunne ikke have sagt det bedre selv.

BeerPåske

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 12:40

Det undrer mig godt nok at titlerne forvirrer jeg - Prøv da lige at bruge jeres sunde fornuft, hvor mange herinde kan måske lige være noteret på børsen?

også lige til "Anders" - Du behøver da ikke lave en ny profil, du bliver da ikke mere anonym end du er i forvejen! 

Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:33
Det er fordi jeg netop har ændret mit navn. Er glad for at det kunne ændres med tilbage virkende kraft. Folk som kommer direkte fra google og kigger i 20 sek har ikke en jordisk chance for at regne ud at det skulle være noget som stod for "sjov" . Hvis folk læser der står "Selvstændig med Eget ApS" er det første man tænker ikke "Ha ha - det er selvfølgelig for sjov" , så tænker man derimod "hendes firma er et ApS". Jeg har indset at det aldrig vil blive ændret - dem som tror det handler om om noget er fint eller ikke fint har misforstået hvad jeg mener der er problemet. Mvh Anders
Side 2 ud af 5 (46 indlæg)