Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meget dårlig ting på amino.

Side 1 ud af 5 (46 indlæg)
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Amino.

Jeg synes det der med "privat ansat" "offentligt ansat" "norteret på dit og dat", er en meget dårlig ting.

Så vidt jeg kan forstå er det tænkt som en form for "rating" - problemet er jo bare at det ikke er rigtigt det der står, hvis folk bruger deres navne kan folk/kunder komme direkte fra google og ind på amino og se at der står at vedkommde er "norteret på nasdaq" eller et eller andet fis og tro at man er lidt dum eller underlig eller måske virkelig er norteret på nasdaq.

Bare min mening , men jeg håber at i ændrer det snart, fordi ellers kan jeg fagtisk ikke rigtigt bruge systemet mere. og vil oprette en anomym profil istedet.

Mvh Anders

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:02

Hej!

Jeg synes, at det er en sjov ting, som bestemt ikke skal ændres. 

Tilmeldt 26. Jul 07
Skrevet kl. 20:05

Har pludselig opdaget at der også kan komme til at stå at man har A/S henholdsvis ApS uden at have det....

Øhh - er der andre som har nogen meninger om det her ?

Tilmeldt 26. Jul 07
Skrevet kl. 20:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er muligt at nogen synes det er sjov som bruger sitet det er jo i og for sig ligegyldigt - problemet er når folk kommer fra google uden at kende til sitet.

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 20:26

Jeg må give Anders helt ret - væk med det.

Det er ikke noget jeg er særlig stolt af at indrømme - men jeg blev selv lidt forvirret over dette første gang jeg var på Amino...hvis der absolut skal være en eller anden rating så lav det klart så alle kan forstå det - a la "grønd Amino bruger" etc. - også dem der kommer her for allerførste gang.

Vi har altså godt læst den bog med at man skal belønne forum brugere med "status" symboler.... men det her er sku en ommer ;-)

Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 20:32

Enig - jeg måtte også erkende, at jeg var noget forvirret over dette den første gang jeg var her...

Væk...

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 21:08
Ligesom Peter synes jeg også det er en meget sjov ting med sådan en rang tilknyttet ens brugerprofil, men med de mange tråde der har været fra folk der misforstår det kan jeg da godt se at det måske var værd at overveje en alternativ rangorden - eller måske på en eller anden måde tydeliggøre at det blot er en "for sjov" status.
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:11

Anders Both:

Øhh - er der andre som har nogen meninger om det her ?

Ja jeg har. Jeg jeg ville nok synes at jeg selv var lidt for selvhøjtidelig hvis jeg bekymrede mig om at folk troede jeg var offentlig ansat når de fandt mig her via Google. Hvis man mener at den negative effekt af dette er større end de fordele man kan få igennem dette forum kan jeg da godt se at det kan være problematisk.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:18

Amino er i alt beskedenhed min hobby og jeg må indrømme at det morer mig med de titler. Jeg er da ked af at nogle ikke kan lide dem, men sådan er der så meget. Med andre ord bliver de ikke ændret og sådan er det så..
Ha' en god påske.

Dbh Martin

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 21:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ved ikke om jeg er utilfreds med systemet. Jeg er på syn vis imponeret over de mange titler, men jeg er da heller ikke glad for mange af titlerne, faktisk tænkte jeg tidligere på dagen igen over, hvor mange af dem som jeg opfatter som negative.

Det var først da jeg oprettede mig, at jeg fandt ud af, at det var et ratingsystem. Jeg har således i flere år troet, at folk faktisk var med ApS, A/S eller noteret på børs i USA. - Det har været medvirkende til at holde mig væk fra siden, da jeg synes det var for voldsomme at skrive mod, da jeg længe har haft enkeltmandsvirksomhed uden ansatte. 

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Side 1 ud af 5 (46 indlæg)