Hej Nogen der har prøvet forskellige regnskabs programmer? Tænker på dinero, Billy, e-conomic og simpelt regnskab? Nogen for og imod, eller er det bare at vælge hvad man er mest til? |
Valg af regnskabs program
|
Uniconta har ifølge trustpilot et ret elendigt ry! |
e-conomic har rigtig mange tilhængere og deres support er god. Vi har tidligere brugt Microsoft C5 Online - jeg kunne bedre lide interface man den eksterne bogholder ville meget gerne have e-conomic Antallet af tilladte posteringer i economic før prisen stiger er meget lavt En ting for de fleste online systemer undtagen Dinero er at hvis du holder op med at bruge dem skal du enten betale en formue for at data ikke slettes, hvor eks Dinero har t du kan få adgang igen ved blot at betale for en måned. Det sidste synes jeg er en meget vigtig styrke. |
Ok. God info Hvad jeg kan se hos Simpelt Regnskab ApS, så gemmer de alt i 5 år efter endt aftale. Det har de pligt til, og man kan også komme til sine data, dog ikke rette i dem. Syntes bare umiddelbart at Simpelt Regnskab også ser meget brugervenligt ud. Men hører selvfølgeligt gerne fra flere, der har erfaringer med et eller flere, af de forskellige regnskabs programmer. |
|
Kig på Dynaccount. Det er let tilgængeligt, udvikles løbende og til at betale. |
Jeg er jo ikke upartisk :-) De bedste hilsner
Martin
|
helt enig ingen grund til at gå om bord i noget der kan være en plimsoller- men de certificerede, skal de ikke stille en eller anden form for sikkerhed/garanti, for de regnskaber de skal gemme i + 5 år, så de altid SKAL være tilgængelige (med mindre de direkte snyder)? vh John hannover |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com