Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT-outsourcing til Kina

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 19. Mar 08
Indlæg ialt: 20
Fra  ChinaSoft.dk Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

ChinaSoft er et dansk IT-outsourcing firma i Kina med speciale i web udvikling og programmering. Vores forretningsmodel går ud på at hjælpe mindre og mellemstore danske IT virksomheder med at spare omkostninger ved at outsource deres projekter til os.

Vi fungerer som underleverandører indenfor webdesign, udvikling og programmering. Vores priser ligger pt. omkring 150 kr./time for både programmører og web designere. Vi tager kunder ind på projektbasis, hvilket betyder at I ikke behøver at binde jer for et stort antal timer eller kroner. I kan nøjes med at outsource et enkelt projekt af gangen og kan frit stoppe samarbejdet med os på hvilket som helst tidspunkt.

Der er intet startgebyr og prisen er den samme om i køber 1 time eller 500.

Kontakt os på contact@chinasoft.dk eller gå ind på vores hjemmeside www.chinasoft.dk

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 19:50

150kr pr. time for en kineser? Rabler det fuldstændig for jer? 

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 20:45

Jørgen Olsen:

150kr pr. time for en kineser? Rabler det fuldstændig for jer? 

Mon ikke de 100kr går til dem selv... 

Har selv den opfattelse, at man skal bruge den danske arbejdskræft, men det jo bare min mening. 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 20:58

100kr til dem selv? Det er også vanvittig meget for en kineser i kina.

"Har selv den opfattelse, at man skal bruge den danske arbejdskræft, men det jo bare min mening."

Ja det er Danmarks største problem i en nøddeskal. Danmark skal ikke kun levere de ydelser de er konkurrencedygtige med - de skal lave alt muligt andet selvom der er nogen der kan lave det samme til det halve - folk betaler  med glæde det dobbelte for noget "dansk" :)

Lad os proppe told på varer så vi udrydder udlandsk konkurrence. Hvis det står til dig skal der vel også told på programmering - lad os sige en sats på 500% - det er godt for forretningen ! Alle økonomer ruller i deres grav nu.

Jeg kan ikke se hvorfor nogle mener vi er ude på et skråplan når vi snakker told på ydelser kontra told på varer (som der er på alle varer vi ikke ønsker og konkurrere med udlandet om). Hvis folk der producerer varer skal beskyttes fortæller den samme logik mig at programmører og firmaer som mit eget som leverer indtastning af data - også skal beskyttes.Ydelserne skal blot fortoldes så det ikke længere kan betale sig og outsource til udlandet.

Jeg siger thumbs up med outsourcingen og jeg håber priserne kommer endnu længere ned (der er masser af plads til konkurrence endnu og det er sundt for økonomien).

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 21:21

Hej.

Hvis resultatet af det arbejde som leveres er tilfredstillende så synes jeg
at det er fuldstændig ligemeget hvilken arbejdskraft der bliver brugt, om
det er fra Kina, Danmark ellet et andet land.

Dem der mener at man burde bruge dansk arbejdskraft kan sagtens sige det,
da det fleste af dem er ikke med i konkurrencen, men det er jo bare min mening.

mvh.
Sam50

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 22:04

Så lad os få nogle kinesere ind som pædagoger Stick out tongue

Godt nok kan de ikke dansk, men de kan arbejde for 1/3, og skatten kan sænkes !!!! Big Smile

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 22:20

Som sagt, hvis arbejdet er tilfredsstillende så er det helt i orden, at kinesere er pædagoger i Danmark, spørgsmålet er bare om det er tilfredsstillende pga. sproget.

Hvis man får en perfekt ydelse i Kina billigere end i Danmark til 1/3 del af den danske pris, så kan jeg ikke se hvorfor man skulle vælge dansk arbejdskraft. Det er netop det der er grunden til at der står 'Made in China' på stort set alt.

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 00:09

Min ide om samfundet er :

"1 Betaler en anden for et stykke arbejde.

Pengende bliver i samfundet, og betaler skatter, skoler osv."

Altså, man yder og nyder ! 

Hvis man outsurcer, burde man ikke have del af samfundets goder, da disse betales af skatter fra arbejde mm. Men vi har jo forskellige meninger, fx. lave nike sko af børn der får et par kroner i timen... Dem køber folk !

Bare min mening ! Men ønsker dig da held og lykke Smile 

www.hadstencomputer.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:47

Granholm IT og PC support:
Hvis man outsurcer, burde man ikke have del af samfundets goder, da disse betales af skatter fra arbejde mm. Men vi har jo forskellige meninger, fx. lave nike sko af børn der får et par kroner i timen... Dem køber folk !

Det gør ikke så meget, da firmaet der outsourcer jo bliver beskattet af det overskud de laver. Medmindre det er internationale virksomheder der benytter sig af transfer pricing.

Mht. til kinesere som pædagoger, så importerer vi jo allerede læger fra Indien, så det er ikke så langt ude endda.

Outsourcing er efter min mening, kommet for at blive og det er helt iorden. Det gør som tidligere nævnt, bare at vi som danskere skal sørge være istand til at skabe en mer værdi for kunden, der retfærdiggøre vores højere priser.

Men det burde heller ikke være et problem, for de fleste. Selvfølgeligt kan jeg godt se, at hvis man som dansk virksomhed indenfor timebaseret arbejde, har som primær konkurrence parameter at man er billig, så har man et problem. Så bør nok, finde en anden stategi.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Mar 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:31

Jørgen Olsen:

... 

Ja det er Danmarks største problem i en nøddeskal. Danmark skal ikke kun levere de ydelser de er konkurrencedygtige med - de skal lave alt muligt andet selvom der er nogen der kan lave det samme til det halve - folk betaler  med glæde det dobbelte for noget "dansk" :)

... 

Jeg siger thumbs up med outsourcingen og jeg håber priserne kommer endnu længere ned (der er masser af plads til konkurrence endnu og det er sundt for økonomien).

Jeg er enig i, at vi i DK skal fokusere på det vi er rigtigt gode til, og så lade andre lave det, som de er gode (og billige) til.
Mange ser outsourcing som en trussel, men i de fleste tilfælde er der tale om, at de danske medarbejdere slipper for alt det kedelige arbejde, og kan koncentrere sig om at arbejde med kundernes behov. På den måde kan vi kombinere dansk kvalitet med en konkurrencedygtig pris.

Med hensyn til prisen for outsourcing, som du gerne vil have falder, så skal man passe på med kun at se på pris og ikke kvalitet.
Jeg kan sagtens sælge dig en Indisk programmøre til 50,- i timen, men så bliver resultatet også derefter.
Du kan jo også vælge at bruge en studerende til 125,- i timen i stedet for et konsulentfirma til 600,- i timen, men som med så meget andet, så får man hvad man betaler for.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)