Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilfredshedsundersøgelse... stop det nu...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er ikke så meget spørgsmål, mere et opråb... Er jeg den eneste der er møghamrende træt af at man intet kan foretage sig, købe, få leveret, eller andet, uden at man får en mail om man ikke vil anmelde dem... 

Især er jeg træt af det fra Postnord og GLS. De leverer en pakke, den kommer som den skal. Færdig slut, ikke mere i det. Det er jo ikke til 1 eller 5 stjerner. Jeg skal nok brokke mig hvis den ik kommer frem. Kommer den frem er alt fint. Finder det så mega trættende og irriterer mig mere og mere at man får alle disse er du tilfreds undersøgelser. 

Kan man som forhandler, der bruger nogle af disse firmaer til at sende varer med, hakke af at man ikke ønsker ens kunde får disse spørgsmål? I så fald vil jeg kraftigt opfordre til at alle webshops gør dette! 

Kan selvfølgelig også bare være mig, men jeg synes man drukner i "vurder os" mails. 

Er jeg alene?

MVH
Hans

Fra København
Tilmeldt 17. Jan 14
Indlæg ialt: 12
Fra  HverdagsAI Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Er helt enig i Postnord og GLS.

Der hvor filmen for alvor knækker for mig er vurderingen af rating. For mig er 4 en rigtig god score over middel. Men for Trustpilot, Google Reviews mv. så er 4 jo nærmest dårligt, fordi at 5 efterhånden er hvis man bare har fået leveret sin pakke uden den er smadret og til tiden!? Og oplever det også på mig eget site, jeg har ikke mange anmeldelser på trustpilot, 3 på 5 og 1 på 4. Den på 4 er dog udfra hvad der er skrevet nok en 5'er for "normale" personer, men fordi han har en anden "skala", så ser min score dårligere ud. 

Heldigvis fungerer mund til mund stadig fantastisk, når man leverer :)

Arbejder på at få gjort AI til en del af hverdagen i flere danske virksomheder. Fokus på praktiske færdigheder istedet for teorien bag! Den del må professorer og PHD'ere tage sig af.  

  

Besøg HverdagsAI Smile Eller se klik direkte til en oversigt over de forskellige AI Kurser

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 05:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

HansPedersen:

 Jeg skal nok brokke mig hvis den ik kommer frem. 



Det er præcist der problemet ligger, folk går ind og giver 1 stjener når tingene går galt, men ikke når tingene går godt. Derved er der skabt et miljø hvor de er nød til at få en masse stjerner for hvornår det går som det skal, for at give et mere reelt indtryk af tingene.

Du sender 150 pakker hvor tingene går godt = ingen rating, 1 pakke hvor de fucker op, -5 = u-repræsentativ vægtning

Før i tiden havde alle fragt-firmaer ca. 1.5 stjerne på trustpilot, der self. ikke er repræsentativt af deres service.

Det kan godt være det er irriterende, men desværre et must for firmaer at prøve at presse folk til at lægge det ind, da det ellers vægter for meget med et negativt hvis bias man ikke gør.

Igen, problemet er ikke virksomheder, men i sidste ende kunden/menneskers irrationalitet. For de fragt-firmaer skubber, vil opnå en højere rating end dem der ikke gør, Selvom de enda kunne have en tilsvarende eller dårligere service. Selv samme vurdering Som så mennesker bruger til at vælge et fragt-firma efterfølgende. 

Når det så er sagt, i tone med dit indlæg så er jeg mere træt af at folk pyldre så meget over små-ting. Det bare en ekstra mail og lidt rod i din indbakke som du kan vælge at ignorere. At du kan blive så irriteret over et så lille problem er et perfekt afspejling af tiden vi er i, med lidt historisk perspektiv af problemer mennesker har døjet med, er vi enormt heldige og godt stillet - og det ska' vi huske at sætte pris på. 

Dog kan jeg fortælle dig at "problemet" vil blive løst for dig i fremtiden, den ene eller den anden vej, men I hvert fald med introduktion af et AI-spamfilter. Så jeg tror ikke du skal "lide" forfærdeligt meget længe. 


 

Tilmeldt 6. Apr 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

100% enig. Jeg hader de mails og svarer aldrig, med mindre det er gået dårligt.

TrustPilot burde anmeldes for spam.

Forleden blev jeg taget på sengen af tdc med et opkald "om jeg havde købt et produkt og hvordan det var gået". 

Det værste er dog at hver gang man ringer til firmaer, så skal man igennem en 2 minutters snak om at "vi optager dig med henblik på..." 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

intergalactic:
TrustPilot burde anmeldes for spam.
hvorfor gør du ikke det hvis de kontakter dig uden din tilladelse via e-mail?
Svar (det gør de ikke for så var de blevet anmeldt for læææææænge siden)

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)