Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget skal man betale til Apple hvis man har sin egen app til ens restaurant?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Oct 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor meget skal man betale til Apple hvis man har sin egen app til ens restaurant? Normalt tager de jo 15%, når man har under en million USD i omsætning. Men der var en, der sagde, at man kun skulle betale 1000 USD om året for en developer account, når det var til en restaurant-app.

Er der nogen, der har personlig erfaring?

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Jeg har en developer account, som koster 623,20 DKK (99 USD) om året, og der umiddelbart ingen begrænsninger mht. til hvilken branche man kan lave en app til.

Så mon ikke du forveksler de 15%, som du nævner, med deres kommissionssats på 15 % på betalte apps og køb i appen?
Reserverer man et bord via en app, køber man jo i princippet ikke noget?

Jeg har overvejet en app til min webshop, og er i den forbindelse ikke stødt på noget, der siger at jeg skal betale en provision til Apple.
Mig bekendt skal man kun betale for developer licensen for at kunne udgive ens app i Apple Store.

Dbh. Elund

Tilmeldt 24. Jan 23
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Du skal grundigt overveje om det overhovedet kan betale sig at have en app. Tror du får mere ud af at optimere din hjemmeside så den også virker på en ordentlig måde gennem mobil-telefonen. En app er besværlig at holde opdateret løbende.

Hilsen
Mette
Tilmeldt 23. Oct 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for input! 🙏🏼

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Developer account koster 100 usd om året. Dertil betaler du 15% per salg igennem deres betalingsløsning. Men hvis nu bare kunden resevere igennem appen, og betaler i butikken så får apple intet i procent :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)