Hej ville lige høre om der er nogen der kender til siden http://www.marketiva.dk/sikkerprofit.htm. Har mailet lidt frem og tilbage med dem, det drejer sig om valutahandel, hvor man selv skal åbne positioner ud fra anbefalinger fra jydske bank som de kommer med hverdage kl 08.00. på siden promovere de et overskud tæt på 100 % pr måned, hvilket jo lyder vildt, og hvilket ifølge dem selv heller ikke holder helt stik, men jo bare er en måde at få folk interrese på. mn skal bruge et rimelig stort kapital for at få noget ud af, hvilket jeg også har efter salg af virksomhed, og pengene blir hos mig , så det er ikke noget med at give dem til nogen der skal invistere for mig.Jeg ved der er mange scams derude, og er da selv før faldet i en af fælderne, men her tænkr jeg jo at hvis jydske bank gør det med overskud, hvorfor skulle jeg så ikke kunne gøre det samme, med den samme metode. Har planer om at prøve smide 10.000 efter det et par måneder for a se om det kunne virke for mig, inden jeg invistere mere |
Ikke nok med der er mange "Scams" derude. Der er også mange idioter derude.
Hvis man tror på disse "tjen penge let" løsninger så tror jeg ikke man kan hjælpes.