Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sikker profit system

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ville lige høre om der er nogen der kender til siden http://www.marketiva.dk/sikkerprofit.htm.

Har mailet lidt frem og tilbage med dem, det drejer sig om valutahandel, hvor man selv skal åbne positioner ud fra anbefalinger fra jydske bank som de kommer med hverdage kl 08.00. på siden promovere de et overskud tæt på 100 % pr måned, hvilket jo lyder vildt, og hvilket ifølge dem selv heller ikke holder helt stik, men jo bare er en måde at få folk interrese på. mn skal bruge et rimelig stort kapital for at få noget ud af, hvilket jeg også har efter salg af virksomhed, og pengene blir hos mig , så det er ikke noget med at give dem til nogen der skal invistere for mig.Jeg ved der er mange scams derude, og er da selv før faldet i en af fælderne, men her tænkr jeg jo at hvis jydske bank gør det med overskud, hvorfor skulle jeg så ikke kunne gøre det samme, med den samme metode.

Har planer om at prøve smide 10.000 efter det et par måneder for a se om det kunne virke for mig, inden jeg invistere mere

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 12:38

Ikke nok med der er mange "Scams" derude. Der er også mange idioter derude.

Hvis man tror på disse "tjen penge let" løsninger så tror jeg ikke man kan hjælpes.

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 13:17

Hvorfor hulen vil du smide penge i marketiva i stedet for hos JyskeBank?

Valutahandel er noget af det mest risikable, man kan springe ud i udover, at man også skal have den store tegnedreng op.

Sjovt nok at vi ikke har hørt om dem i pressen. Er der ellers nogen af de dyre drenge på Amino, som ville have lyst til at smide 10 k efter denne virksomhed?

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 13:22

realtvc:

Hej ville lige høre om der er nogen der kender til siden http://www.marketiva.dk/sikkerprofit.htm.

Har mailet lidt frem og tilbage med dem, det drejer sig om valutahandel, hvor man selv skal åbne positioner ud fra anbefalinger fra jydske bank som de kommer med hverdage kl 08.00. 
 Har planer om at prøve smide 10.000 efter det et par måneder for a se om det kunne virke for mig, inden jeg invistere mere

Det er sq smart at få anbefalinger fra en bank der ikke findes, så kan man jo lave anbefalingerne som man vil.

Du kunne også købe for 10.000kr luft af mig - sikker på at du kommer til at tjene lige så meget på det.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:00

Så vidt jeg kan se er de bare en affiliate fra Forex og det er der ikke noget fusk ved. Man kan sagtens tjene 100% om måneden på valutahandel og man kan sagtens tabe lige så meget, der er blot tale om en gearet handel.
Alle kan blive affiliate hos Forex og det tjener man ret godt ved, hvis man altså kan finde emner, se blot her:
http://www.forex-affiliate.com/

Dbh Martin

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)